N=5 maakt vervolg op merkcampagne KVK: Houvast voor ondernemers

N=5 ontwikkelt het vervolg op de campagne Houvast voor ondernemers voor de KVK. De campagne borduurt voort op het fundament van een ondernemer die worstelt met vragen en dilemma’s in de vorm van alter ego’s. 

Bastiaan Weers, Managing Strategy Director N=5: "Ondernemers denken constant na over hun bedrijf. Vooral ook tijdens momenten van ontspanning. Zo weten we dat de vraag naar kennis en houvast vlak na de vakantieperiodes substantieel hoger is. Misschien ook niet zo gek want juist dan hebben ondernemers de tijd om eens rustig na te denken over hoe en waar ze willen verbeteren. Dat hebben we gebruikt als creatief inzicht. Daarbij hebben we samen met KVK gekeken naar de deelgebieden waar de meeste vraag naar is. Daar spelen we met deze campagne op in."

Veel – zo niet alle – ondernemers kennen KVK natuurlijk van de verplichte inschrijving in het Handelsregister. Gelukkig weten steeds meer ondernemers KVK ook te vinden als kennishub voor veilig en verantwoord zakendoen. Maar we willen uiteraard dat nog veel meer ondernemers KVK beter weten te vinden. Dat is dan ook de doelstelling van deze campagne. 

Naast de betekenis van het merk, licht de campagne ook specifieke proposities van KVK uit. De vrouw uit de commercial blijkt namelijk niet de enige ondernemer in het spa resort. De proposities worden verbeeld door ondernemers die ook voor hun rust naar het resort gaan. Hierbij komen de deelproposities van KVK aan bod zoals: veilig zaken doen, een eigen bedrijf starten, actuele zaken en dingen die je voor het eerst doet als ondernemer. 

De campagne is te zien op tv, online radio en video, social advertising, display en de eigen kanalen.

Credits:

Opdrachtgever: KVK | Bureau: N=5 | Creatie: Arnout Robbe, Paul Wagemaker | DTP: Robine Schmetz, Sander Kruit | Strategie: Ira Spits, Bastiaan Weers | Account: Merel Hoogendorp, Gonny Pullens | Producer: Kiek Beljaars | Productie: Productiebedrijf Suikerdepôt | Regie: Werner Damen | DOP: Wouter Westendorp | Edit: Erik ten Brinke | Postproductie: Crabsalad | Geluid & muziek: Klevr Sounddesign | Fotograaf: Ron Gessel | Media: Initiative Media

www.nis5.nl

www.kvk.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

N=5 en KVK zetten jonge ondernemers in de spotlight

17-04-2025 | 14:12:05
Op Koningsdag organiseren KVK en bureau N=5 de activatie Kraampje van Koophandel, waarmee kinderen op de vrijmarkt in Amsterdam ondersteuning krijgen bij hun eerste stappen als ondernemer.

Beyoncé x Levi's | Heineken | KitKat

14-04-2025 | 09:04:00
Anne Stokvis (N=5): Beyoncé x Levi's | Heineken | KitKat

DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking

11-04-2025 | 15:09:54
Tijdens de Esprix-uitreiking op 15 mei in het STRAAT Museum in Amsterdam ontvangen 26 campagnes in totaal 32 bekroningen.

Anne Stokvis over Holland & Barrett, SXSW London en Beyoncé

01-04-2025 | 07:51:00
Wij spreken Executive Creative Director en partner Anne Stokvis over onder meer de skincare-campagne van Holland & Barrett, SXSW London en Beyoncé.

N=5 maakt skincare-campagne voor Holland & Barrett

31-03-2025 | 10:10:00
Holland & Barrett start deze week een campagne waarmee ze een vernieuwde kijk op huidverzorging presenteren.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.