myGoodbye kiest Forge voor technische herontwikkeling en groei

Digital agency Forge treedt toe als partner in myGoodbye, het platform dat afscheid en nalatenschap digitaliseert en toegankelijk maakt. Binnen de samenwerking neemt Forge de rol van CTO op zich en wordt verantwoordelijk voor de volledige herontwikkeling van de app, website en technische infrastructuur.

Het bureau start dit kwartaal met een nieuw technisch fundament, van UX en design tot backend en infrastructuur. Daarmee legt Forge de basis voor een schaalbaar en toekomstbestendig product.

Nick Hartskeerl, Managing Partner van Forge: "We bouwen myGoodbye opnieuw, met de kwaliteit en schaalbaarheid die het concept verdient. Het platform raakt een thema dat iedereen aangaat, en dat vraagt om digitale zorgvuldigheid en technische precisie."

Van rebuild naar groei

myGoodbye is opgericht door Erik en Françoise, die het platform neerzetten als een centrale plek om praktische, persoonlijke en digitale zaken rondom afscheid te regelen.

Erik Beek, medeoprichter van myGoodbye: "We zochten een partner die verder kijkt dan code. Forge begrijpt hoe technologie strategie kan versterken. Hun betrokkenheid als partner zorgt dat we niet alleen bouwen, maar ook doorontwikkelen met visie."

De samenwerking tussen beide partijen richt zich op drie pijlers:

  • Volledige rebuild van app en website met focus op gebruiksgemak, beveiliging en schaalbaarheid
  • Technische strategie voor productontwikkeling, infrastructuur en AI-integratie
  • Langetermijnsamenwerking waarin Forge als technisch partner opereert in de rol van CTO

Nieuwe release gepland voor oktober 2026

myGoodbye en Forge werken met een multidisciplinair team aan de nieuwe release van het platform, gepland voor oktober 2026.

Françoise Bartelet-Nieuwland: "Het doel is een product dat technisch klopt en emotioneel raakt. Een digitale ervaring die betrouwbaar voelt, juist op de momenten die ertoe doen."

www.forge.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] iO zoekt een Data & Insights Consultant

26-11-2025 | 09:09:00
iO is per direct op zoek naar Data & Insights Consultant - Campus Eindhoven

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Pol Hoenderboom maakt overstap van DDB naar DEPT

24-11-2025 | 08:50:00
In zijn functie geeft Hoenderboom creatieve leiding aan klanten in Amsterdam, waaronder bol, Logitech, Wero, Philips, Grolsch en de Bijenkorf.

DEPT ontwikkelt strategie achter cashloze Wero Thrift Club

19-11-2025 | 09:26:20
In Berlijn vond de eerste Wero Thrift Club plaats, een cashloze thriftmarkt waar alle transacties via Wero verliepen.

[Vacatures] iO zoekt een Experience Strateeg - CX

19-11-2025 | 08:35:00
iO is per direct op zoek naar Experience Strateeg - CX • Campus Utrecht
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.