MyFamily haalt Springbok in huis

Na een uitgebreid selectieproces kiest de tweede grootste particuliere uitbetaler van het Groeipakket in Vlaanderen voor Springbok. Het bureau zal de komende jaren de strategische, creatieve en media-aanpak voor MyFamily verzorgen.

Na een competitie waarbij 15 agency's zich kandidaat stelden, won Springbok in de laatste ronde van drie andere bureaus. MyFamily vroeg om een louter digitale aanpak.

Bruno Van de moortel, Head of Marketing bij MyFamily: “MyFamily staat voor boeiende uitdagingen en daar hoort een nieuwe strategische aanpak bij. Uiteindelijk hebben wij voor Springbok gekozen omdat ze de juiste balans hebben aangeboden tussen creativiteit en een verfrissende digitale strategie.”

Jeroen Huys, Managing Director bij Springbok: "De combinatie van digitale en creatieve uitdagingen zijn helemaal ons ding. We waren meteen gemotiveerd door de pitchvraag van MyFamily om niet alleen een nieuwe creatieve manier te zoeken om toekomstige ouders te bereiken, maar ook om MyFamily zo te positioneren dat ze heel dicht bij hun doelgroep staan”.

De samenwerking tussen MyFamily en Springbok start op 1 oktober.

www.springbokagency.com

www.myfamily.be

Mis geen nieuws meer en volg ons op LinkedIn

Lees ook:

Dawn ontwikkelt merkstrategie en campagne voor Greenpeace

14-12-2025 | 08:00:00
Greenpeace presenteert een merkcampagne die het werk van de organisatie breder en inhoudelijker in beeld brengt.

Bronzen Euro Effie maakt Joe Public Belgium’s Most Effective Agency

11-12-2025 | 09:55:00
Joe Public heeft een Bronzen Euro Effie gewonnen voor de Stream Big-campagne van VTM GO in de Best of Europe-categorie.

[Vacatures] Springbok zoekt een SEA Consultant

11-12-2025 | 09:54:00
Springbok is per direct op zoek naar een SEA Consultant - Den Bosch

[Vacatures] Springbok zoekt een CRM Consultant

11-12-2025 | 09:29:00
Springbok is per direct op zoek naar een CRM Consultant - Den Bosch

[Vacatures] Springbok zoekt een Lead SEO & GEO

05-12-2025 | 09:44:00
Springbok is per direct op zoek naar Lead SEO & GEO - Den Bosch

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid

16-12-2025 | 10:57:19
Een geïntegreerde dienst die organisaties helpt vindbaar en relevant te blijven in de snel veranderende wereld van AI-gedreven zoekresultaten.

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.