My Goodbye kiest voor Draft Digital

My Goodbye is de samenwerking aangegaan met Draft Digital. De digital marketing partner zal ondersteunen in het promoten van de My Goodbye-app aan het publiek via online kanalen.

Het team van Draft Digital zal met online campagnes het publiek kennis laten maken met de My Goodbye-app. Ze hebben hiervoor ook het team van My Goodbye geadviseerd over de setup van data en app analytics om zo de prestaties van de campagnes optimaal te monitoren en te verbeteren.

Erik Beek, medeoprichter van My Goodbye: “Onze missie is om het voor iedereen makkelijker te maken om hun afscheid en nalatenschap te regelen. De samenwerking met Draft Digital stelt ons in staat om de juiste digitale richting te bepalen. En veel belangrijker, om meer mensen te bereiken en hen te laten zien hoe eenvoudig het kan zijn om dit belangrijke onderdeel van het leven goed te regelen. We hebben er alle vertrouwen in dat deze samenwerking een groot succes wordt.”

Erik Hornung, eigenaar van Draft Digital: “We zijn erg tevreden over de samenwerking zover met My Goodbye. De app biedt een waardevolle dienst die echt verschil maakt in de levens van mensen, en wij zijn er trots op dat wij My Goodbye mogen helpen om deze boodschap bij een groter publiek onder de aandacht te brengen en uiteraard de app actief te gaan gebruiken. Ons team heeft in samenwerking met partners de basis voor een optimale setup van tracking & appanalytics neergezet. Het heeft hiermee een duidelijke basis gecreëerd waarmee we een goede digitale performance kunnen behalen.”

www.draftdigital.nl

www.mygoodbye.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Ben Williams Global Chief Creative Officer DEPT

02-10-2025 | 15:50:00
Hij krijgt de taak om de creatieve en marketingcapaciteiten van het bureau wereldwijd te integreren in een gezamenlijke aanpak die merken helpt transformeren en bedrijfsgroei stimuleert.

Job alarm! Springbok zoekt tal van nieuwe medewerkers

01-10-2025 | 22:45:00
Ja, het staat er echt: Job alarm! In de creatieve industrie wordt er volop geklaagd over gebrek aan carrièremogelijkheden voor vooral jonge mensen.

[Vacatures] iO zoekt een SEO Specialist (Campus Utrecht)

30-09-2025 | 10:46:00
iO is per direct op zoek naar SEO Specialist - Campus Utrecht

[Vacatures] iO zoekt een SEO Specialist (Campus Rotterdam)

30-09-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar SEO Specialist - Campus Rotterdam

[Vacatures] iO zoekt een (Technisch) Webanalist

30-09-2025 | 10:19:00
iO is per direct op zoek naar (Technisch) Webanalist - Campus Den Bosch


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.