MORGENFRISK sluit partnerschap af met Fresh People

Vier jaar na de lancering van MORGENFRISK maken Nathalie Peters en Marc Gooijer bekend een partnership aan te gaan met recruitmentbureau Fresh People. De officiële bekendmaking volgt na verschillende succesvolle plaatsingen bij onder andere Odido Nederland, ING Bank, DPG Media en meerdere bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf.

Roel ter Schure, Manager Small Enterprise Sales bij Odido Nederland: “Werven is een, maar een goede opleiding voor talent is nog een belangrijkere stap. Hun netwerk zit vol high potentials die nu door de persoonlijke begeleiding en maatwerktrainingen van direct volwaardige leden van ons team zijn geworden. Vooral de begeleiding die de nieuwe marketingtalenten in de eerste twee maanden kregen heeft ons team enorm ontlast en de continuïteit gewaarborgd.”

Hire and train

Nathalie Peters: “Met name bedrijven uit het midden- en hoger segment hebben moeite om medior/senior kandidaten te vinden. Ze zijn simpelweg niet ‘sexy’ of ‘duurzaam’ genoeg en vallen daardoor ook niet op in het vacature-aanbod. Maar waarom zou je als bedrijf op zoek gaan, als wij over een talentvolle en ambitieuze pool van digital marketingtalenten beschikken die allemaal zijn geselecteerd op hun drive, motivatie en kennis? Al deze talenten weten dat wij hen enkel plaatsen bij ambitieuze bedrijven die bereid zijn om met behulp van een op maat trainingsprogramma in hen te investeren, waarmee we ze de kans bieden om hun carrière te versnellen. We zien dat kandidaten dit enorm waarderen en heel bewust voor deze ruimdenkende opdrachtgever kiezen.”

Coen Conroy, Co-founder bij Fresh People: “Met onze samenwerking met MORGENFRISK willen we bedrijven helpen niet alleen talent te vinden, maar ook echt te investeren in hun ontwikkeling. We richten ons op high potentials met minimaal twee, drie jaar ervaring, en transformeren hen in drie maanden tijd naar zelfstandig opererende professionals via een

intensief on-the-job trainingsprogramma. Deze unieke aanpak transformeert niet alleen de carrières van de kandidaten, maar ook de organisaties zelf.”

www.morgenfrisk.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[Forum] Wat is goede content?

17-09-2025 | 23:59:00
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer stellen we juryleden van de Influencer & Content Marketing Awards 2025 de vraag

[Vacatures] FRISK Agency (part of MORGENFRISK) zoekt een SEA Specialist

13-08-2025 | 11:26:00
FRISK Agency (part of MORGENFRISK) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Laren (NH) | search-minded & resultaatgericht | 24 - 40 uur

Nathalie Peters: Groei begint bij je eigen mensen

07-07-2025 | 19:38:18
In gesprek met Peter Wybenga vertelt ze over haar visie op het versterken van in-house marketingteams

Marije de Jager en Nicole Keijser: Purpose verbindt je team

15-05-2025 | 11:49:11
Welke vaardigheden zijn nodig? Hoe voorkom je versnippering in het team? En welke structuren helpen om wendbaar en toekomstgericht te blijven werken?

5 jaar MORGENFRISK: transformatie in-housing marketingteams

25-02-2025 | 15:33:00
Vijf jaar geleden begon MORGENFRISK met een focus op in-housing in de MarCom-industrie. Net toen Nederland in lockdown ging. We spreken oprichters Nathalie Peters en Marc Gooijer over hun reis, impact en de toekomst van in-housing
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.