Monks lanceert Chuhai Monks: Divisie voor groei van Chinese merken

Monks heeft de lancering aangekondigd van zijn outbound marketingdivisie: Chuhai Monks. Deze divisie is toegewijd aan het ondersteunen van Chinese merken bij hun succes op de internationale markt. 

Rogier Bikker, Managing Director Monks Greater China: “In de afgelopen jaren hebben we onze outbound capaciteiten gestaag opgebouwd, waarbij we samenwerkten met toonaangevende Chinese merken zoals SHEIN, Alibaba, Realme, Honor, OPPO, Huawei, Xiaomi, Geely, Sojos en Midea. Met de oprichting van Chuhai Monks bundelen we deze inspanningen onder één toegewijd label, zodat we Chinese merken ongeëvenaarde expertise, middelen en talent kunnen bieden—zowel in China als via onze wereldwijde teams.”

AG Gu, Studio Lead Monks China: “In onze AI Content Studios in Songjiang lopen we voorop in de productie van korte sociale video's voor een wereldwijd publiek—sneller, beter en kostenefficiënter dan welke concurrent dan ook.”

Ella Guo, Lead Producer bij Monks China: “De juiste strategie vinden voor elk Chinees merk dat de internationale markt betreedt, vraagt om doordachte navigatie. Het draait om het bouwen en aanpassen van merken die echt resoneren met lokale consumenten. Bij Monks zetten we ons in om Chinese merken hierin te ondersteunen en samen met hen te groeien terwijl ze internationaal succes behalen.”

www.monks.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List


Lees ook:

Total Design herpositioneert Nierstichting

16-06-2025 | 15:22:40
De Nierstichting lanceert een campagne rond nierdonatie bij leven en presenteert tegelijkertijd een aangepaste merkidentiteit.

Dawn aan de slag voor Natwerk

16-06-2025 | 15:11:00
Creatief bureau Natwerk heeft Dawn geselecteerd als extern reclamebureau. De keuze volgt op een oriëntatietraject onder begeleiding van pitchconsultant Peter van Leeuwen van Leone BV.

Persuade ontwikkelt ondergoedcampagne voor Zeeman

16-06-2025 | 14:17:00
Zeeman heeft een campagne gelanceerd waarbij sport- en hobbyclubs uit Nederland poseren in hun ondergoed.

[Vacatures] Spotta zoekt een Manager Marketing & Communicatie

16-06-2025 | 10:33:10
Spotta is per direct op zoek naar een Manager Marketing & Communicatie - Utrecht/Hybride (40uur)

Beter Bed kiest Somention voor socialmedia-strategie

16-06-2025 | 10:04:00
Met deze samenwerking wil Beter Bed slaap nadrukkelijker positioneren als vast onderdeel van een gezonde lifestyle.

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.