
Monks lanceert Chuhai Monks: Divisie voor groei van Chinese merken
Monks heeft de lancering aangekondigd van zijn outbound marketingdivisie: Chuhai Monks. Deze divisie is toegewijd aan het ondersteunen van Chinese merken bij hun succes op de internationale markt.
Rogier Bikker, Managing Director Monks Greater China: “In de afgelopen jaren hebben we onze outbound capaciteiten gestaag opgebouwd, waarbij we samenwerkten met toonaangevende Chinese merken zoals SHEIN, Alibaba, Realme, Honor, OPPO, Huawei, Xiaomi, Geely, Sojos en Midea. Met de oprichting van Chuhai Monks bundelen we deze inspanningen onder één toegewijd label, zodat we Chinese merken ongeëvenaarde expertise, middelen en talent kunnen bieden—zowel in China als via onze wereldwijde teams.”
AG Gu, Studio Lead Monks China: “In onze AI Content Studios in Songjiang lopen we voorop in de productie van korte sociale video's voor een wereldwijd publiek—sneller, beter en kostenefficiënter dan welke concurrent dan ook.”
Ella Guo, Lead Producer bij Monks China: “De juiste strategie vinden voor elk Chinees merk dat de internationale markt betreedt, vraagt om doordachte navigatie. Het draait om het bouwen en aanpassen van merken die echt resoneren met lokale consumenten. Bij Monks zetten we ons in om Chinese merken hierin te ondersteunen en samen met hen te groeien terwijl ze internationaal succes behalen.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Total Design herpositioneert Nierstichting
Dawn aan de slag voor Natwerk
Persuade ontwikkelt ondergoedcampagne voor Zeeman
[Vacatures] Spotta zoekt een Manager Marketing & Communicatie
Beter Bed kiest Somention voor socialmedia-strategie
Gepubliceerd door: Daan Dekkers