Modern Citizens en Brand Potential vernieuwen visuele identiteit STROOM

Na de integratie van de mediabureaus M2|OC en STROOM afgelopen zomer, is nu ook de vernieuwde visuele identiteit gereed. Zusterbureaus Modern Citizens en Brand Potential werden ingeschakeld voor het realiseren van de vernieuwde visuele identiteit.

Integratie afgerond

De integratie stelt STROOM in staat een bredere en betere dienstverlening aan te bieden. De performance en e-commerce specialisten vormen samen met de consultants een uitgebalanceerd team voor elke soort klant, klein of groot. Het bureau bestaat in totaal uit 90 mediaspecialisten met kantoren in Amsterdam en Rotterdam. Deze nieuwe samenstelling van meerdere disciplines vroeg om een aanpassing van de huisstijl. Meer Digital, meer van deze tijd, maar wel bij haar kern blijvend: een bureau met energie voor groei.

Mediacommerce: eerste in de categorie

Veel merken bereiken momenteel een groeiplafond, waarbij een extra media-investering afnemende meeropbrengsten oplevert qua bereik en omzet. Het nieuwe STROOM richt zich op duurzame groei via Mediacommerce: een datagedreven aanpak maakt merk- en performance media-investeringen accountable, waarbij het business resultaat leidend is.

Het bureau wordt geleid door Samantha Catsburg (CEO), voorheen Managing Director van STROOM. Catsburg werkt nauw samen met Chief Client Officer Lars Vink (voorheen Managing Director van M2|OC).

Samantha Catsburg, CEO STROOM: "Onze driver Mediacommerce komt in deze identiteit beter tot zijn recht. We zijn blij met een heldere en nieuwe website met de juiste mix van services, mensen, nieuws en cases. Veel dank aan onze zusterbureaus Modern Citizens en Brand Potential voor het helpen realiseren van de nieuwe visuele identiteit."

www.stroom.com

www.moderncitizens.com

www.brandpotential.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Jos Govaart leidt nu ook Modern Citizens

19-08-2025 | 08:57:06
De uitbreiding van zijn rol past binnen de bredere strategie van Candid om klanten geïntegreerde oplossingen te bieden

STROOM breidt samenwerking met CEWE uit in Benelux

22-07-2025 | 13:47:00
Media- en performancebureau STROOM blijft verantwoordelijk voor de mediastrategie van CEWE in Nederland en België.

Elho kiest voor STROOM

04-02-2025 | 18:05:00
De strategische denkkracht en totaalbenadering van branding en performance gaf de doorslag in de keuze voor STROOM.

Simon Lévelt kiest voor STROOM

22-01-2025 | 10:06:00
Het bedrijf bevindt zich in een nieuwe fase van merkontwikkeling en werkt aan een groeistrategie om een breder publiek te bereiken.

[Grow by DPG Media] Zo pak je jouw doelgroep in met influencermarketing

20-11-2024 | 10:54:15
In Nederland zegt 89 procent van de marketeers dat influencermarketing steeds belangrijker wordt en relatief veel return on investment genereert


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.

Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant

04-09-2025 | 12:55:10
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.

ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform

04-09-2025 | 12:43:00
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.

Masha Kodden CMO De Koffiejongens

04-09-2025 | 12:37:00
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.