
MMA en Bakkie Media presenteren podcast met magazinemakers
Tijdens het jaarlijkse Summer Event van de Magazine Media Associatie (MMA) op 23 juni is de podcastserie Bakkie Media met Smaakmakers gelanceerd. De serie, een samenwerking tussen de MMA en de makers van podcast Bakkie Media, biedt een inkijk in de drijfveren en uitdagingen van prominente gezichten uit de magazinewereld.
In deze speciale serie gaan hosts Thijs van Dijk en Daniel Kok in gesprek met zeven hoofdredacteuren en beslissers van bekende Nederlandse magazinemerken. Gasten zoals Ferdi Felderhof (Donald Duck), Xandra Schutte (De Groene Amsterdammer), Pieter Zwart en Freek Jansen (Voetbal International), Kelly Staa (Cosmopolitan), Irene Smit (FLOW en Psychologie Magazine), Marieke ’t Hart (VROUW) en Bram de Leeuw, Creative Director van &C, spreken openlijk over hun strategieën, keuzes en persoonlijke ervaringen.
Podcastserie over magazine media in Nederland
Harriët Schrier, directeur MMA: "Met deze podcastreeks brengen we de rijkheid en relevantie van multimediale magazinemerken tot leven. Dit zijn verhalen die ertoe doen, verteld door de mensen die ze maken."
Thijs van Dijk: "We wilden écht de diepte in: wat drijft deze mensen, waar lopen ze tegenaan, en wat kunnen de luisteraars van hen leren?"
Magazine-experts delen inzichten en uitdagingen
Daniel Kok: "Het mooie en bijzondere aan deze podcastserie is: elk gesprek heeft een andere toon, van filosofisch tot hilarisch. Maar altijd inspirerend – en verrassend eerlijk."
De eerste afleveringen van Bakkie Media met Smaakmakers zijn te beluisteren via bekende podcastplatformen, op bakkiemedia.nl en mma.nl.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Miluska van ’t Lam: Vrouwen die verbinden krijgen erkenning
NDP: verruiming Ster ten koste private nieuwsmedia
National Geographic opent fototentoonstelling in Ouwehands
Inschrijving Mercurs 2025 magazine mediabranche van start
[Column] David de Jong: DPG Media heeft slim spel gespeeld
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen