Mireille Elberse versterkt Wenneker Group

Per 1 juni is Mireille Elberse Head of Clients & Partnerships van Wenneker Group. Vanuit Wenneker.Amsterdam begeleidt zij de grotere accounts om zoveel mogelijk synergie te realiseren binnen de Wenneker Group.

De groep bestaat uit zes productiemaatschappijen die fotografie en video voor multi asset content campagnes produceren voor grote wereldwijde merken en internationale reclamebureaus. Mireille Elberse bekleedde eerder leidinggevende functies bij reclamebureaus als Lowe, TBWA\Neboko en Alfred International als Operational Director & Client Services Director. Ze heeft vervolgens een uitstap gemaakt naar Subway International als Head of Marketing voor de Ned-Nordics.

Liesbeth Timmer, MD bij Wenneker.Amsterdam: “De ervaring leert dat veel merken zich het hoofd breken en zich afvragen hoe je relevante content over meerdere kanalen en meerdere markten creëert. Dit is een puzzel die we graag samen met merken oplossen. Omdat Wenneker.Amsterdam hoofdzakelijk rechtstreeks met merken werkt, is het geweldig dat we met de ervaring van Mireille hierin weer een nieuwe stap kunnen zetten.”

Maurice Wenneker, Co-CEO bij Wenneker Group: “Wij zijn enorm blij met de komst van Mireille. We zien dat onze zes productiemaatschappijen binnen de Wenneker Group steeds meer samenwerken op grote internationale accounts. Vanuit Wenneker.Amsterdam zal Mireille dan ook altijd kijken hoe we zoveel mogelijk waarde voor onze klanten kunnen creëren, door het opzoeken van synergie binnen de Wenneker Group.”

Mireille Elberse: “Als ik naar mijn cv kijk, lijkt dit misschien niet de meest logische stap. Maar na het zien van de uitgebreide internationale klantenlijst bij Wenneker.Amsterdam kon ik deze kans niet voorbij laten gaan. Ik zie veel mogelijkheden om de partnerships verder te versterken en daarbij de beste productiepartner te zijn. Het maximaliseren van de samenwerking tussen de verschillende bedrijven in de Wenneker Group voelt als een mooie en spannende uitdaging.”

www.wenneker.group
www.wenneker.amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.