
Mireille Elberse richt Red Onion Collective op
Mireille Elberse heeft Red Onion Creative Collective opgericht. Red Onion Creative Collective profileert zich als een dynamisch creatief netwerk van associated experts die flexibel en op maat worden ingezet bij opdrachten.
Onlangs ontwikkelde Red Onion Creative Collective de campagne voor Westland Salades (Signature Foods), tezamen met Jan-Willem Smits (voorheen Ogilvy, TBWA, Alfred).
Red Onion werkt met strategen, creatieven, designers, social media experts, regisseurs of producenten. Mireille Elberse: “Net als een rode ui is dit collectief scherp wanneer nodig, geworteld in de Hollandse klei en bestaat het uit een vaste kern met meerdere lagen. Dit vormt de kracht. Het is bewust geen gewone ui; Red Onion valt op, geeft kleur, maakt dingen mooi met de nodige pit om het beste te bereiken”.
No Frills
Red Onion werkt direct met de klant samen als onderdeel van het team. Het is een No Frills initiatief: efficiënt, directe lijnen, multidisciplinair en met een in-house mentaliteit.
Inmiddels heeft Red Onion werk verricht voor klanten zoals Signature Foods, NS Retail, Motul en het Rode Kruis.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland
Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar
NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong