Michel Palmen verlaat Just Another Network en begint voor zichzelf

Michel Palmen is per 1 april 2024 vertrokken bij Just Another Network. Hij was daar vlak na de start in juli 2021 aangesteld als Agency Director en werd in augustus 2023 benoemd tot Managing Director.  Hij heeft zijn eigen adviesbureau Palmen Consultancy & Interim Solutions opgericht en werkt inmiddels voor Age Media (influenceragency gericht op YouTube) en het Belgische Energreen (een bedrijf dat slimme energie-oplossingen met producten als zonnepanelen, thuisbatterijen en laadpalen levert voor duurzame energie).

Bij Just Another Network hebben Patrick Klink en Matthijs Buitenhuis van het bureau ONBRDNG gezamenlijk tijdelijk de rol van Managing Director op zich genomen in afwachting van de benoeming van een andere leidinggevende. Just Another Network is een bedrijf dat talent, content, bereik, data en sales wil samenbrengen ten behoeve van de generatie Y en Z.  Just Another Network is (via Just Another Media Company) eigendom van onder meer JAMCi (privé investeerders) en venture capitalbedrijf DGI Ventures.

Michel Palmen: "Ik heb zelf gekozen een ander carrierepad te gaan volgen, wat te maken heeft met mijn persoonlijke ambities. Ik heb met veel plezier geholpen aan de opbouw van Just Another Network. Via mijn eigen advies- en interimbedrijf wil ik bedrijven helpen bij hun groeistrategie, maar ook bij verandermanagement, business- en marketingstrategie.”

Michel Palmen was ruim 10 jaar werkzaam voor Coca-Cola Company als onder meer marketing Manager Noord/West Europa alsmede als Brand Manager, alsmede het toenmalige Fox Networks, Liberty global, Talpa Network en het toenmalige ViacomCBS in rollen die met marketing en sales te maken hebben.

www.justanothernetwork.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Bart Meerdink: AI heeft alles in een stroomversnelling gebracht

05-09-2025 | 17:25:00
Bart Meerdink is Managing Partner en kerndocent van Beeckestijn Business School. Beeckestijn Business Schol richt zich op kennis over Digital & Marketing, Customer Experience, AI, Data & Tech, Communicatie en Leiderschap & Change

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

[Vacatures] Springbok zoekt een Junior Projectmanager Marketing Automation

05-09-2025 | 08:02:45
Springbok is per direct op zoek naar een Junior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

Recordaantal van 49 inzendingen voor Effie Awards 2025

04-09-2025 | 11:17:03
De Effie Awards gelden wereldwijd als een van de meest prestigieuze vakprijzen in de marketing- en reclamebranche.

Flowbox versterkt Europese positie met overname Dreaminfluence

04-09-2025 | 10:55:00
Met de integratie bedient Flowbox meer dan 1.000 merken in Europa en groeit het naar een jaarlijkse omzet van bijna 9 miljoen euro.
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.