Merijn Everaarts, Peter de Boer en Carlijn Postma in Raad van Advies Mediatic

Ondernemers Merijn Everaarts (Dopper), Carlijn Postma (ex-The Post en auteur Bingemarketing) en Peter de Boer (ex-Onna Onna) vormen per direct de Raad van Advies (RvA) van pr- en contentmarketingbureau Mediatic. 

Merijn Everaarts 

Merijn Everaarts is een ondernemer met een sterk duurzaam verhaal. Met zijn achtergrond als oprichter van Dopper, plant-based restaurant Mama Gaia en sustainable werk- en meetinghub Oceans, heeft Merijn expertise op het gebied van ondernemerschap en duurzaamheid en sluit hij perfect aan bij de doelgroep van Mediatic. Merijn Everaarts: "Ik hoefde niet lang na te denken toen Dennis me vroeg plaats te nemen in de RvA. Mediatic richt zich op duurzame organisaties en in die hoedanigheid zijn we bij Dopper ooit met elkaar in contact gekomen. We delen een passie voor duurzaamheid en ondernemerschap. Als ik ze met mijn ervaring kan ondersteunen, doe ik dat graag."

Carlijn Postma

Mediatic verwelkomt ook Carlijn Postma in de Raad van Advies. De oprichter van contentmarketingbureau The Post en auteur van Bingemarketing heeft kennis van bureauland en het vakgebied contentmarketing en kan het Amsterdamse bureau daarom op detailniveau adviseren. Carlijn Postma: "Door de jaren heen heb ik vaak met Mediatic samengewerkt. Omdat ik zelf eigenaar ben geweest van een groeiend bureau zie ik kansen, maar ken ik ook de valkuilen. Ik vind het ontzettend leuk dat ik nu vanaf de zijlijn kan meekijken en Mediatic mag adviseren op dat stuk waar ik goed in ben, zonder alle randzaken. Dat is een rol die mij goed past."

Peter de Boer

Met Peter de Boer is Mediatic’s Raad van Advies compleet. Na een bliksemcarrière die hem op jonge leeftijd tot de internationale board van reclamebureau Saatchi en Saatchi bracht, stond Peter De Boer onder andere aan het roer bij Onna Onna. Deze vrouwenverzekeraar werd door de Consumentenbond twee keer uitgeroepen tot verzekeraar van het jaar. Peter De Boer: "Mediatic is een bureau waar ik graag mee samenwerk. Ik ben zeer te spreken over wat zij doen en de manier waarop ze dat doen. Onze gedeelde focus op de nieuwe, Rijnlandse economie loopt ook synchroon. Ik vind het mooi dat ik mee mag denken over de verdere ontwikkeling van het bureau."

Enthousiast en trots

Dennis Mensink, eigenaar en oprichter van Mediatic: "Ik ben ontzettend trots dat deze drie specialisten ons bijstaan. Merijn is een topondernemer met oog voor duurzame ontwikkelingen en sluit daarmee perfect aan bij onze missie. Carlijn heeft haar sporen verdiend in ons vakgebied en weet dus als geen ander wat de consequenties zijn van bepaalde keuzes. Peter is een van de creatiefste marketingmensen die ik ken; zijn vragen zijn altijd scherp en uitdagend. Ik heb al gemerkt dat niemand van hen bang is om echte feedback te geven. Ik kijk daarom uit naar onze samenwerking."

www.mediatic.eu

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Vier op tien werkenden presteert slechter door relatieproblemen

22-10-2025 | 12:28:03
Veertig procent van de werkende Nederlanders presteert slechter door liefdesproblemen. Onder dertigers loopt dat op tot 53 procent.

Jongeren vragen geldadvies eerder aan AI dan aan ouders

14-10-2025 | 10:43:29
Hoe ouder de jongere, hoe vaker AI: 7 procent van de 12-jarigen raadpleegt een chatbot eerder dan ouders; bij 16-jarigen is dat 14 procent.

Dennis Mensink: AI helpt, maar creativiteit blijft leidend

17-09-2025 | 14:43:00
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Dennis Mensink

Generative Engine Optimization vervangt traditionele SEO

11-09-2025 | 11:15:00
Traditionele Search Engine Optimization levert minder op doordat gebruikers direct antwoorden uit AI-overzichten halen en minder doorklikken naar websites

ITvitae start opleiding tot Software Engineer in Eindhoven

05-08-2025 | 08:45:30
De opleiding is speciaal ontwikkeld voor jongeren met hoogfunctionerend autisme die zijn uitgevallen in het reguliere onderwijs.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv

30-10-2025 | 16:09:00
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.

Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear

30-10-2025 | 15:38:12
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.

ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning

30-10-2025 | 14:58:20
De samenwerking is gericht op het vergroten van de merkbekendheid en het activeren van doelgroepen via relevante mediakanalen.

DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider

30-10-2025 | 12:34:00
De Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) lanceert een doelgroepcampagne met de titel Als arbeidsbegeleider leer je mensen méér dan een vak.

Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen

30-10-2025 | 10:29:00
Branded content en video brengen belofte van zorgeloze autoverhuur tot leven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.