Melvin Sturm, Michiel Hekkens, Job Schokker en Jana Witteman naar Mediahuis

Mediahuis breidt het team van haar Digital Platforms uit. Melvin Sturm, Michiel Hekkens en Job Schokker gaan werken voor de merken Manners en Culy. Jana Witteman breidt haar functie uit als innovatiestrateeg.

Mediahuis beschikt over een breed portfolio van online platforms waaronder Metro, NSMBL, J/M Ouders, WANT, Manners en Culy. Om de zichtbaarheid van de mediamerken te vergroten, wordt het team uitgebreid en uitgediept. 

Manners 

Job Schokker versterkt de redactie van Manners met zijn rol als social media-redacteur. Dankzij zijn expertise op het gebied van video en audio streeft Manners naar een grotere online zichtbaarheid in verschillende vormen. Met informatieve video-content is het merk daarmee nog sterker vertegenwoordigd op de verschillende social media-kanalen. 

Het team van Manners breidt verder uit. Michiel Hekkens is gestart als redacteur. Inhoudelijk waardevolle content is belangrijker dan ooit. Met zijn achtergrond als filosoof draagt Hekkens daaraan bij. Maandelijks bereikt Manners miljoenen lezers. De lezer wordt geïnformeerd over uiteenlopende onderwerpen; onderwerpen die met de komst van Hekkens in de toekomst nog verder worden uitgediept en op behapbare wijze worden opgediend aan de Manners-lezer.  

Culy

Melvin Sturm is gestart als redacteur bij Culy. Hij was hiervoor werkzaam bij Ron Gastrobar Horecagroep, waar hij zich bezighield met (food)fotografie, design en redactiewerk. Bij Culy doet hij als een culinaire duizendpoot alles: van schrijven tot het ontwikkelen van recepten en de bijbehorende food-fotografie. Ook maakt hij video's voor Instagram en TikTok. De sterke signatuur van eigen, kwalitatieve content van Culy wordt met zijn komst verder voortgezet.  

Innoveren

Daarnaast breidt Jana Witteman, momenteel Geld & Carrière-redacteur bij onder meer Metro en Manners, haar functie uit als innovatiestrateeg. Ze gaat zich onder meer richten op nieuwe verdienmodellen voor de digitale titels. 

Amarins de Boer, Head of Content van de Digital Platforms: "In een veranderend medialandschap zetten we met de nieuwe rol van Jana en de komst van Job, Melvin en Michiel niet alleen in op meer inhoudelijke kwaliteit. We blijven met onze online platforms innoveren en omarmen social video. Zo blijft het bereik groeien."

www.mediahuis.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

NRC-artikelen beschikbaar voor regionale lezers

04-07-2025 | 13:34:00
Abonnees van negen regionale dagbladen van Mediahuis Nederland hebben vanaf vandaag automatisch toegang tot alle digitale artikelen van NRC.

Hatice van Leeuwen verlaat Mediahuis Nederland

03-07-2025 | 10:13:00
Hatice van Leeuwen verlaat Mediahuis Nederland per 4 juli 2025. Sinds september 2020 was zij Teamlead van MHX, de creatieve studio van Mediahuis Nederland

Kink verliest rechtszaak radiokavels Mediahuis/Talpa Network

01-07-2025 | 23:27:00
Kink, het alternatieve radiostation van Leon Ramaker onder leiding van Jan Hoogesteijn, heeft op alle punten de rechtszaak verloren tegen de vergunningen van de radiofrequenties van Mediahuis Radio en Talpa Network

Zijn community's de nieuwe socials?

01-07-2025 | 11:47:00
In deze aflevering praten Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert met Stacey Rookhuizen en Herbert Visser

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Redactioneel Designer De Telegraaf

01-07-2025 | 08:15:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Redactioneel Designer bij De Telegraaf

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.