Melvin Sturm, Michiel Hekkens, Job Schokker en Jana Witteman naar Mediahuis

Mediahuis breidt het team van haar Digital Platforms uit. Melvin Sturm, Michiel Hekkens en Job Schokker gaan werken voor de merken Manners en Culy. Jana Witteman breidt haar functie uit als innovatiestrateeg.

Mediahuis beschikt over een breed portfolio van online platforms waaronder Metro, NSMBL, J/M Ouders, WANT, Manners en Culy. Om de zichtbaarheid van de mediamerken te vergroten, wordt het team uitgebreid en uitgediept. 

Manners 

Job Schokker versterkt de redactie van Manners met zijn rol als social media-redacteur. Dankzij zijn expertise op het gebied van video en audio streeft Manners naar een grotere online zichtbaarheid in verschillende vormen. Met informatieve video-content is het merk daarmee nog sterker vertegenwoordigd op de verschillende social media-kanalen. 

Het team van Manners breidt verder uit. Michiel Hekkens is gestart als redacteur. Inhoudelijk waardevolle content is belangrijker dan ooit. Met zijn achtergrond als filosoof draagt Hekkens daaraan bij. Maandelijks bereikt Manners miljoenen lezers. De lezer wordt geïnformeerd over uiteenlopende onderwerpen; onderwerpen die met de komst van Hekkens in de toekomst nog verder worden uitgediept en op behapbare wijze worden opgediend aan de Manners-lezer.  

Culy

Melvin Sturm is gestart als redacteur bij Culy. Hij was hiervoor werkzaam bij Ron Gastrobar Horecagroep, waar hij zich bezighield met (food)fotografie, design en redactiewerk. Bij Culy doet hij als een culinaire duizendpoot alles: van schrijven tot het ontwikkelen van recepten en de bijbehorende food-fotografie. Ook maakt hij video's voor Instagram en TikTok. De sterke signatuur van eigen, kwalitatieve content van Culy wordt met zijn komst verder voortgezet.  

Innoveren

Daarnaast breidt Jana Witteman, momenteel Geld & Carrière-redacteur bij onder meer Metro en Manners, haar functie uit als innovatiestrateeg. Ze gaat zich onder meer richten op nieuwe verdienmodellen voor de digitale titels. 

Amarins de Boer, Head of Content van de Digital Platforms: "In een veranderend medialandschap zetten we met de nieuwe rol van Jana en de komst van Job, Melvin en Michiel niet alleen in op meer inhoudelijke kwaliteit. We blijven met onze online platforms innoveren en omarmen social video. Zo blijft het bereik groeien."

www.mediahuis.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Boaz Shkolnik: 2025 een jaar van scherpte en schakelen; 2026 een jaar van versnellen

27-11-2025 | 13:06:00
Boaz Shkolnik is directeur B2B bij Mediahuis Nederland. We blikken met hem terug op het afgelopen jaar en het komende jaar waaronder de fusie met Mediahuis Noord en Mediahuis Limburg en de commerciële markten

DVHN-podcast onderzoekt oplichter Rob Jacob

26-11-2025 | 09:21:00
In de podcast onderzoeken verslaggever Jan Westera en podcastmaker Colin Mooijman hoe Jacob te werk ging

Screenforce: Total Video blijft centraal bij jongeren

25-11-2025 | 10:36:00
Ondanks de groei van online video en sociale platforms besteden jongeren de helft van hun kijktijd aan TV-content.

Cosmopolitan wint goud bij Mercurs 2025

20-11-2025 | 22:30:00
Cosmopolitan (Hearst Netherlands) won goud, gevolgd door See All This (See All This Publishing) met zilver en Libelle (DPG Media) met brons.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Brand Manager

20-11-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Brand Manager - Maastricht


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.

Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour

18-12-2025 | 10:14:10
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026

LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini

18-12-2025 | 09:40:00
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.