Melvin Sturm, Michiel Hekkens, Job Schokker en Jana Witteman naar Mediahuis

Mediahuis breidt het team van haar Digital Platforms uit. Melvin Sturm, Michiel Hekkens en Job Schokker gaan werken voor de merken Manners en Culy. Jana Witteman breidt haar functie uit als innovatiestrateeg.

Mediahuis beschikt over een breed portfolio van online platforms waaronder Metro, NSMBL, J/M Ouders, WANT, Manners en Culy. Om de zichtbaarheid van de mediamerken te vergroten, wordt het team uitgebreid en uitgediept. 

Manners 

Job Schokker versterkt de redactie van Manners met zijn rol als social media-redacteur. Dankzij zijn expertise op het gebied van video en audio streeft Manners naar een grotere online zichtbaarheid in verschillende vormen. Met informatieve video-content is het merk daarmee nog sterker vertegenwoordigd op de verschillende social media-kanalen. 

Het team van Manners breidt verder uit. Michiel Hekkens is gestart als redacteur. Inhoudelijk waardevolle content is belangrijker dan ooit. Met zijn achtergrond als filosoof draagt Hekkens daaraan bij. Maandelijks bereikt Manners miljoenen lezers. De lezer wordt geïnformeerd over uiteenlopende onderwerpen; onderwerpen die met de komst van Hekkens in de toekomst nog verder worden uitgediept en op behapbare wijze worden opgediend aan de Manners-lezer.  

Culy

Melvin Sturm is gestart als redacteur bij Culy. Hij was hiervoor werkzaam bij Ron Gastrobar Horecagroep, waar hij zich bezighield met (food)fotografie, design en redactiewerk. Bij Culy doet hij als een culinaire duizendpoot alles: van schrijven tot het ontwikkelen van recepten en de bijbehorende food-fotografie. Ook maakt hij video's voor Instagram en TikTok. De sterke signatuur van eigen, kwalitatieve content van Culy wordt met zijn komst verder voortgezet.  

Innoveren

Daarnaast breidt Jana Witteman, momenteel Geld & Carrière-redacteur bij onder meer Metro en Manners, haar functie uit als innovatiestrateeg. Ze gaat zich onder meer richten op nieuwe verdienmodellen voor de digitale titels. 

Amarins de Boer, Head of Content van de Digital Platforms: "In een veranderend medialandschap zetten we met de nieuwe rol van Jana en de komst van Job, Melvin en Michiel niet alleen in op meer inhoudelijke kwaliteit. We blijven met onze online platforms innoveren en omarmen social video. Zo blijft het bereik groeien."

www.mediahuis.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Visual Storyteller De Telegraaf

19-09-2025 | 08:48:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Visual Storyteller De Telegraaf - Amsterdam

[Forum] Wat is goede content?

17-09-2025 | 23:59:00
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer stellen we juryleden van de Influencer & Content Marketing Awards 2025 de vraag

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Content Creator Nieuws

16-09-2025 | 09:29:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Content Creator Nieuws - Leeuwarden, Groningen

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Mediahuis Nederland, DPG Media en Ster komen met regels voor politieke reclames

14-09-2025 | 15:17:00
Mediahuis Nederland, Ster en DPG Media hebben regels aangekondigd hoe per 10 oktober 2025 politieke reclames kunnen worden aangekocht


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.