
Media.Monks wint Bronzen Lion in Sustainable Development Goals
Media.Monks heeft voor de campagne Kiki Virtual Human Interpreter voor NHK Enterprises een Bronzen Lion gewonnen in de categorie Sustainable Development Goals met als subcategorie Good Health & Wellbeing.
De campagne is eerder in de prijzen gevallen en won een Zilveren Lion gewonnen in de subcategorie Real Time Contextual Content in de hoofdcategorie Digital Craft.
Media.Monks ontwikkelde Kiki voor de publieke Japanse omroep NHK om oorspronkelijk bij uitzendingen in geval van rampen en dergelijke in te zetten, maar inmiddels is Kiki beschikbaar voor andere organisaties. In feite is het een inzetbare AI waarmee bijvoorbeeld musea en anderen op een toegankelijkere manier voor doven en slechthorenden hun boodschap kunnen overbrengen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nicola Tillin: Creativiteit werkt pas met bewijs
Strenger beoordelingskader voor Cannes Lions Awards
RA*W en Matt Sleeps blikken terug op de RA*W Vlieg Pitch
Bob Koigi: Importheffingen drukken op advertentiebeleid
Fiona Vanderbroeck: Merkbouw met creators is de toekomst
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong