MediaMonks uitgeroepen tot Adweeks AI-agency van het jaar

Adweek roept MediaMonks, actief in digitale marketing- en advertentiediensten, uit tot AI-agency van het jaar. Deze erkenning werd toegekend aan MediaMonks vanwege uitzonderlijk talent, creativiteit en vindingrijkheid bij het toepassen van generatieve AI in zowel interne activiteiten als werk voor klanten.

Adweek: "Terwijl de meeste agentschappen bezig zijn met het inhalen van generatieve AI, experimenteert MediaMonks al meer dan vier jaar met deze technologie. In plaats van AI alleen te zien als een middel om efficiëntie te vergroten, ziet het team van MediaMonks het vermogen ervan om diepere menselijke inzichten te benutten die creativiteit kunnen versterken in plaats van verzwakken."

Wesley ter Haar, mede-CEO van MediaMonks: "Generatieve AI is de volgende transformatie van digitaal. Hoewel we begrijpen dat het angst oproept in sommige hoeken van onze industrie, zijn we er ontzettend enthousiast over. Dit is onze kans om te voldoen aan de oorspronkelijke belofte van digitaal: reclame en ervaringen die persoonlijk, ondersteunend en zeer effectief zijn. De economie van reclame is veranderd. We zijn toegewijd aan het ontsluiten van de waarde van AI voor onze klanten en collega's, nu."

De aanpak van MediaMonks voor AI bestaat uit drie stappen:

- Consultatie: Begrip van de geschiedenis en toekomstige aspiraties van het merk. Dit omvat een audit van hun huidige processen en het vaststellen van korte- en langetermijndoelen, waardoor een routekaart wordt gecreëerd voor hun AI-transformatie.
- Integratie: Gebruikmaken van partnerschappen met technologiereuzen om systemen te integreren en pipelines te implementeren die worden aangedreven door automatisering en AI. 
- Uitvoering: Met getalenteerde teams die zijn opgeleid om best-in-class, door AI aangedreven marketing- en advertentieservices uit te voeren, helpt MediaMonks merken over te stappen naar echte AI-first entiteiten met kostenneutrale investeringen.

www.mediamonks.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.

Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour

18-12-2025 | 10:14:10
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026

LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini

18-12-2025 | 09:40:00
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.

Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker

18-12-2025 | 00:00:00
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.