Mediahuis wint pitch Branded Content Event 2025

MHX, de creatieve studio van Mediahuis, heeft de live pitch van het Branded Content Event 2025 gewonnen. Met het concept Geluksvogels wist het team de jury en het publiek te overtuigen. De pitch werd gepresenteerd namens opdrachtgever ANWB Wegenwacht.

Eerder won Mediahuis dit evenement in 2019 en 2023. Dit jaar namen ook AM Beyond en iO deel aan de pitchwedstrijd.

Concept speelt in op barrières bij doelgroep

Geluksvogels richt zich op mensen tussen de 25 en 40 jaar die weinig noodzaak zien voor een Wegenwacht-abonnement. Het concept toont op een luchtige manier dat pech onderweg iedereen kan overkomen. Door herkenbare situaties en humor in te zetten, wordt deze doelgroep aangesproken en wordt duidelijk gemaakt dat een lidmaatschap een slimme keuze is.

Het concept maakt gebruik van branded content, social media, OOH en video. Daarmee is het volgens de jury een efficiënte aanpak die goed aansluit bij de doelgroep.

Samenwerking tussen creatieve teams

Elise Kop, Teamlead Inside Sales & Creative Partnerships: "Het was een eer om op het podium te staan. De pitch was het resultaat van een intensieve en multidisciplinaire samenwerking tussen verschillende teams, vol creatief toptalent. Ik ben ontzettend trots op mijn collega’s en op deze prestatie."

www.mediahuis.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Boaz Shkolnik: 2025 een jaar van scherpte en schakelen; 2026 een jaar van versnellen

27-11-2025 | 13:06:00
Boaz Shkolnik is directeur B2B bij Mediahuis Nederland. We blikken met hem terug op het afgelopen jaar en het komende jaar waaronder de fusie met Mediahuis Noord en Mediahuis Limburg en de commerciële markten

DVHN-podcast onderzoekt oplichter Rob Jacob

26-11-2025 | 09:21:00
In de podcast onderzoeken verslaggever Jan Westera en podcastmaker Colin Mooijman hoe Jacob te werk ging

Screenforce: Total Video blijft centraal bij jongeren

25-11-2025 | 10:36:00
Ondanks de groei van online video en sociale platforms besteden jongeren de helft van hun kijktijd aan TV-content.

Cosmopolitan wint goud bij Mercurs 2025

20-11-2025 | 22:30:00
Cosmopolitan (Hearst Netherlands) won goud, gevolgd door See All This (See All This Publishing) met zilver en Libelle (DPG Media) met brons.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Brand Manager

20-11-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Brand Manager - Maastricht


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026

12-12-2025 | 12:00:24
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.

Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland

12-12-2025 | 09:19:11
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.

[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager

12-12-2025 | 08:53:00
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager

12-12-2025 | 08:02:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist

12-12-2025 | 07:47:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Paid Social Specialist - Fulltime · Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.