
Mediahuis Radio kiest DRIIVN als digitale marketingpartner
Mediahuis Radio, het moederbedrijf achter Radio Veronica, 100% NL, SLAM! en Sublime, heeft DRIIVN, onderdeel van de Eager-group, geselecteerd als digitale marketingpartner voor 2025. De samenwerking richt zich op het vergroten van de merkbekendheid en het stimuleren van luistergedrag via een geïntegreerde full-funnel aanpak.
Digitale strategie
DRIIVN zal de digitale marketingstrategieën voor alle Mediahuis-zenders verzorgen, met een focus op TikTok, Meta en YouTube, gecombineerd met Google Search en Display. Hiermee zet Mediahuis Radio een volgende stap in de integratie van SEA, social advertising en displaymarketing.
Mike van Riggelen, mediamarketeer Mediahuis Radio: "Met een geïntegreerde aanpak versterken we de online aanwezigheid van onze merken. DRIIVN heeft zich bewezen als expert op dit gebied."
Merkversterking
Met de recente verhuizing en ontwikkeling van nieuwe studio's bevindt Mediahuis Radio zich in een groeifase. DRIIVN helpt bij het versterken van de merkidentiteit en het optimaal laten aansluiten van alle digitale kanalen.
Wouter Aijtink, operationeel directeur DRIIVN: "Radio blijft een belangrijk medium, zowel in de auto als op het werk. Onze uitdaging is om met digitale marketing een nieuwe doelgroep te bereiken en de rijke muzikale geschiedenis van Mediahuis Radio te vertalen naar een bredere online aanwezigheid."
Lees ook:
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Visual Storyteller De Telegraaf
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Content Creator Nieuws
Mediahuis Nederland, DPG Media en Ster komen met regels voor politieke reclames
Max Hochstenbach: Speel je op safe? Dan verlies je de consument
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Senior Online Marketeer
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen