Mediahuis Nederland versterkt b2b-managementteam

Mouringh den Dunnen, Sander van Gestel en Elzemieke Olsthoorn treden toe tot het team

Mediahuis Nederland heeft het b2b-managementteam uitgebreid met drie leidinggevenden: Mouringh den Dunnen, Sander van Gestel en Elzemieke Olsthoorn. De uitbreiding sluit aan bij de bredere strategie van het mediabedrijf om de B2B-markt verder te ontwikkelen.

Mouringh den Dunnen is benoemd tot Sales Director Nationaal. Sander van Gestel neemt de rol van Manager Product op zich. Elzemieke Olsthoorn is gestart als Director MarCom & Creativiteit.

Focus op digitale ontwikkeling en samenwerking

Mouringh den Dunnen komt over van Mediahuis Radio, waar hij Marketing & Sales Director was. In zijn nieuwe functie is hij verantwoordelijk voor de relaties met mediabureaus en adverteerders. Daarnaast blijft hij betrokken bij de radiogerelateerde omzetstromen van het bedrijf.

Sander van Gestel werkte eerder bij VICE Media, waar hij wereldwijd verantwoordelijk was voor contentplatformen en b2b-producten. Zijn ervaring ligt onder meer op het gebied van teammanagement en strategische productontwikkeling.

Marketing en creatie onder leiding van Elzemieke Olsthoorn

Elzemieke Olsthoorn geeft als Director Marketing & Creativiteit leiding aan het marketingteam, Wayne Parker Kent en de creatieve studio MHX. Ze was eerder CMO bij Abovo Maxlead en vervulde diverse managementrollen bij uitgevers als DPG Media, Sanoma en Mediahuis.

Boaz Shkolnik, Directeur b2b bij Mediahuis Nederland: “Met de versterking van ons managementteam zijn we beter dan ooit in staat om onze positie te verstevigen. Onze nieuwe collega’s brengen waardevolle inzichten en ervaring mee die ons helpen versneld verder te bouwen aan duurzame groei en innovatie. Dit is vooral van belang nu Mediahuis Noord, Mediahuis Limburg en Mediahuis Nederland zijn samengevoegd tot één organisatie. Deze integratie creëert nieuwe kansen en vraagt om versterkte samenwerking voor het realiseren van synergie.”

www.mediahuis.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Screenforce: Total Video blijft centraal bij jongeren

25-11-2025 | 10:36:00
Ondanks de groei van online video en sociale platforms besteden jongeren de helft van hun kijktijd aan TV-content.

Cosmopolitan wint goud bij Mercurs 2025

20-11-2025 | 22:30:00
Cosmopolitan (Hearst Netherlands) won goud, gevolgd door See All This (See All This Publishing) met zilver en Libelle (DPG Media) met brons.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Brand Manager

20-11-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Brand Manager - Maastricht

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Podcastredacteur

20-11-2025 | 09:21:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Podcastredacteur - Amsterdam

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Social Media Coördinator bij SPIL NEWS

20-11-2025 | 08:50:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Social Media Coördinator bij SPIL NEWS - Amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.