Mediahuis en Talpa Network starten samenwerking voor actualiteitenprogramma Nieuws van de Dag

Mediahuis Nederland en Talpa Network werken samen aan de ontwikkeling van een actualiteitenprogramma dat vanaf vanaf januari 2025 te zien zal zijn van 18:00 tot 19:00 uur onder de naam Nieuws van de Dag op SBS6.

Het programma, met een focus op nieuws en opinie, wordt geproduceerd door de redacties van De Telegraaf (Mediahuis Nederland) en Hart van Nederland (Talpa Network).

Journalisten van zowel De Telegraaf als Hart van Nederland zullen hun expertise inzetten voor het programma. Ook zullen opiniemakers van De Telegraaf regelmatig hun visie delen.

De afgelopen maanden hebben de hoofdredacties van beide organisaties samengewerkt aan het format. De komende tijd wordt gewerkt aan de opbouw van een redactie die, samen met de beoogde presentatoren, het programma verder zal ontwikkelen.

Deze samenwerking sluit aan bij de strategie van Talpa Network om via partnerschappen een breder bereik te realiseren. De bedoeling is dat het programma minstens één jaar te zien zal zijn.

Foto: depositphotos.com

www.mediahuis.nl

www.talpanetwork.com

www.hartvannederland.nl

www.telegraaf.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Mediahuis lanceert Banenrijknoord

03-11-2025 | 17:20:33
De lancering markeert de eerste grote regionale uitbreiding van het merk en vormt een belangrijke stap in de ambitie van Mediahuis om de regionale vacaturemarkt te moderniseren en te versterken.

Sander van Gestel: Mediahuis kiest voor eigen innovatie

28-10-2025 | 10:08:00
Hij vertelde over zijn rol in het bouwen van bruggen tussen technologie en commercie, het belang van klantgerichte innovatie en strategische keuzes

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Product Designer

27-10-2025 | 07:48:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Product Designer - Amsterdam

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Junior DBA Engineer

17-10-2025 | 09:03:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Junior DBA Engineer - Antwerpen/Amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.