
Media Reverse voortaan mediabureau van Autototaalglas
Media Reverse is sinds 1 juli 2023 verantwoordelijk geworden voor de mediastrategie, mediaplanning en media-inkoop van ruitschadeherstelbedrijf Autotaalglas. De samenwerking is tot stand gekomen na een heroriëntatie van Autotaalglas. Autotaalglas werkte voorheen samen met het creatieve bureau M2|OC. Naast Media Reverse en M2|OC is nog een bureau gevraagd om mee te doen aan de heroriëntatie. Addikt blijft de partner voor content creatie.
Autotaalglas is een groeiend netwerk van franchiseondernemers en specialist als het gaat om ruitreparaties en ruitvervangingen. Wat ooit begon als een eenmanszaak, is inmiddels een landelijke franchiseorganisatie met 54 vestigingen. Autotaalglas Nederland verzorgt voor zijn franchisenemers de nationale campagnes en faciliteert op lokaal niveau.
Martijn Zaal, commercieel directeur van Autotaalglas “Ik ben onder de indruk van de open, persoonlijke en transparante aanpak van Media Reverse. We wilden toe naar een mediastrategie die beter aansloot bij de volgende fase van Autotaalglas; dat is gelukt, en we zien uit naar de uitvoering hiervan.”
Remi Oerlemans, marketing strateeg en verantwoordelijk voor de creatie bij Autotaalglas: “Samen met Media Reverse hebben we een vernieuwende media invulling ontwikkeld die naadloos aansluit op onze marketingstrategie. Het team verraste ons met de heldere sturing rondom de media-aanpak, we verwachten hier veel van.”
Sjors Kroon, oprichter en CEO van Media Reverse: “Autotaalglas is een fantastisch mooie aanvulling op ons klantenportfolio. De sterke formule, de ambitie, het ondernemerschap en de professionele kijk op marketing en communicatie van Autotaalglas maakt dat wij zeer content zijn met deze samenwerking.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Media Reverse en INDIE lanceren campagne Wereldmuseum
Media Reverse feliciteert Xooon met jubileumcampagne
Cookieless adverteren: hoe bereik je de opt-out doelgroep?
Campagne Media Reverse versterkt merkpositie Rode Kruis
Media Reverse feliciteert Orange-Sheep met B Corp-certificering
Gepubliceerd door: David de Jong