Media Reverse voortaan mediabureau van Autototaalglas

Media Reverse is sinds 1 juli 2023 verantwoordelijk geworden voor de mediastrategie, mediaplanning en media-inkoop van ruitschadeherstelbedrijf Autotaalglas. De samenwerking is tot stand gekomen na een heroriëntatie van Autotaalglas. Autotaalglas werkte voorheen samen met het creatieve bureau M2|OC. Naast Media Reverse en M2|OC is nog een bureau gevraagd om mee te doen aan de heroriëntatie. Addikt blijft de partner voor content creatie.

Autotaalglas is een groeiend netwerk van franchiseondernemers en specialist als het gaat om ruitreparaties en ruitvervangingen. Wat ooit begon als een eenmanszaak, is inmiddels een landelijke franchiseorganisatie met 54 vestigingen. Autotaalglas Nederland verzorgt voor zijn franchisenemers de nationale campagnes en faciliteert op lokaal niveau.

Martijn Zaal, commercieel directeur van Autotaalglas “Ik ben onder de indruk van de open, persoonlijke en transparante aanpak van Media Reverse. We wilden toe naar een mediastrategie die beter aansloot bij de volgende fase van Autotaalglas; dat is gelukt, en we zien uit naar de uitvoering hiervan.”

Remi Oerlemans, marketing strateeg en verantwoordelijk voor de creatie bij Autotaalglas: “Samen met Media Reverse hebben we een vernieuwende media invulling ontwikkeld die naadloos aansluit op onze marketingstrategie. Het team verraste ons met de heldere sturing rondom de media-aanpak, we verwachten hier veel van.”

Sjors Kroon, oprichter en CEO van Media Reverse: “Autotaalglas is een fantastisch mooie aanvulling op ons klantenportfolio. De sterke formule, de ambitie, het ondernemerschap en de professionele kijk op marketing en communicatie van Autotaalglas maakt dat wij zeer content zijn met deze samenwerking.”

www.autotaalglas.nl

www.mediareverse.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Julie Meulesteen: Mobiel winnen is key

09-07-2025 | 09:32:00
In het artikel staan de 5 belangrijkste learnings voor adverteerders uit het jaarlijkse onderzoek: What’s Happening Online?

AI-billboards scoren gelijk aan traditionele versies

23-06-2025 | 00:15:00
Er zijn geen significante verschillen gemeten op het gebied van merkherkenning, waardering, imago of activatie.

a.s.r. richt zich op ouders tijdens Avond4daagse

14-05-2025 | 14:22:57
Het concept en de productie van de campagne zijn ontwikkeld door The Merge. Planning en inkoop zijn verzorgd door Media Reverse.

Media Reverse en INDIE lanceren campagne Wereldmuseum

09-05-2025 | 14:41:00
Met de campagne roept het museum op om in een tijd van polarisatie met een open blik naar de wereld te blijven kijken. De uitingen zijn te zien via outdoor, digital out of home en wildplakken.

Media Reverse feliciteert Xooon met jubileumcampagne

30-04-2025 | 11:01:00
Xooon ontwikkelde een mooie campagne voor hun jubileum waarbij Media Reverse de mediastrategie in samenwerking heeft uitgevoerd
 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.