McDonald’s introduceert Old Amsterdam kaasbitterballen

McDonald's breidt het menu uit met een snack in samenwerking met Old Amsterdam. Vanaf 18 maart zijn Old Amsterdam kaasbitterballen verkrijgbaar bij alle McDonald's restaurants in Nederland.

McDonald’s en Old Amsterdam hebben een samenwerking opgezet waarbij kaasbitterballen voor het eerst op het menu van de fastfoodketen verschijnen. De snack, gemaakt met Old Amsterdam-kaas, is beschikbaar in porties van vier stuks en acht stuks. Daarnaast worden de kaasbitterballen ook aangeboden in een sharebox, gecombineerd met kipnuggets.

Met de introductie van de kaasbitterballen speelt McDonald’s in op de Nederlandse smaakvoorkeuren.

Samenwerking met NewForrest

De Old Amsterdam kaasbitterballen worden geproduceerd door fingerfood-producent NewForrest, het bedrijf achter de merken Kwekkeboom en Buitenhuis. 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

McDonald’s meest waardevolle restaurantmerk

25-03-2025 | 10:42:08
McDonald’s scoort hoog op bekendheid (10 uit 10), overweging (9,5) en voorkeursmerk (9,4).

McDonald’s en TBWA lanceren campagne: Zet ‘M aan

14-02-2025 | 08:15:00
Bij aankoop van negen (Veggie) Chicken McNuggets ontvangen gasten gratis BikeLights: fietslampjes in de vorm van de gouden M.

TBWA\NEBOKO creëert campagne voor terugkeer Chicken Sensation bij McDonald's

07-01-2025 | 13:44:00
TBWA\NEBOKO ontwikkelde de campagne waarin de rol van fans centraal staat, van oproepen op social media tot hun zichtbaarheid in de nieuwste commercial.

TBWA en McDonald’s komen met adventscampagne Giveaway Island

26-11-2024 | 11:11:00
McDonald’s en TBWA\NEBOKO lanceren in december Giveaway Island, de adventscampagne in de app van de fastfoodketen. 

[Grow by DPG] Brandkast! met Stijn Mentrop-Huliselan CMO McDonald’s: We maken alles hier lokaal

22-10-2024 | 13:43:00
In deze aflevering van Brandkast! spreekt host Roger Verdurmen met Stijn Mentrop-Huliselan, CMO van McDonalds in Nederland.

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.