
McDonald’s introduceert Old Amsterdam kaasbitterballen
McDonald's breidt het menu uit met een snack in samenwerking met Old Amsterdam. Vanaf 18 maart zijn Old Amsterdam kaasbitterballen verkrijgbaar bij alle McDonald's restaurants in Nederland.
McDonald’s en Old Amsterdam hebben een samenwerking opgezet waarbij kaasbitterballen voor het eerst op het menu van de fastfoodketen verschijnen. De snack, gemaakt met Old Amsterdam-kaas, is beschikbaar in porties van vier stuks en acht stuks. Daarnaast worden de kaasbitterballen ook aangeboden in een sharebox, gecombineerd met kipnuggets.
Met de introductie van de kaasbitterballen speelt McDonald’s in op de Nederlandse smaakvoorkeuren.
Samenwerking met NewForrest
De Old Amsterdam kaasbitterballen worden geproduceerd door fingerfood-producent NewForrest, het bedrijf achter de merken Kwekkeboom en Buitenhuis.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
McDonald’s meest waardevolle restaurantmerk
McDonald’s en TBWA lanceren campagne: Zet ‘M aan
TBWA\NEBOKO creëert campagne voor terugkeer Chicken Sensation bij McDonald's
TBWA en McDonald’s komen met adventscampagne Giveaway Island
[Grow by DPG] Brandkast! met Stijn Mentrop-Huliselan CMO McDonald’s: We maken alles hier lokaal
Gepubliceerd door: Saskia van Weert