Maxi Zoo sponsor van Go Ahead Eagles

Dierenwinkel Maxi Zoo wordt de komende 3 jaar Premium Partner en tenuesponsor van Voetbalclub Go Ahead Eagles. Maxi Zoo zet hiermee de sponsorrelatie voort die er al was onder de voormalige winkelnaam Jumper.  

 

Nieuw tenue

Met ingang van seizoen 2024/2025 staat Maxi Zoo op het tenue van de eerste selectie van Go Ahead Eagles. Op zondag 11 augustus zal het team hierin zijn eerste Eredivisie wedstrijd spelen. Eerder speelde het team al oefenwedstrijden en een Europese wedstrijd met Maxi Zoo op het tenue.

 

Lange relatie 

Edwin Keizer, Algemeen Manager van Maxi Zoo Nederland: "We zijn heel verheugd dat we de komende 3 seizoenen Premium Partner en tenuesponsor zijn van Go Ahead Eagles. Er is een lange, warme relatie met de club die we als Maxi Zoo graag voortzetten. We kijken uit naar een mooi en succesvol voetbalseizoen!”

www.ga-eagles.nl

www.maxizoo.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Lidl partner van UEFA Women’s EURO 2025

11-06-2025 | 11:41:00
Lidl is officieel partner van UEFA Women’s EURO 2025 en versterkt daarmee haar inzet voor diversiteit, inclusie en gezonde voeding.

Rabobank start landelijke campagne Rabo ClubSupport

26-05-2025 | 13:24:52
Rabobank is gestart met de landelijke campagne voor Rabo ClubSupport. Vanaf 26 mei kunnen clubs en verenigingen zich aanmelden voor financiële ondersteuning

Samsung en Van Gogh Museum starten meerjarige samenwerking

16-05-2025 | 09:52:00
Doel is om kunst en technologie samen te brengen en zo de bezoekersbeleving in het museum te verrijken.

Unilever officiële sponsor van UEFA Women's EURO 2025

07-02-2025 | 09:19:00
Merken uit Unilevers Foods- en Personal Care-divisies zijn aangesteld als officiële sponsors van de UEFA Women’s EURO 2025.

a.s.r. hoofdsponsor Avond4daagse

07-02-2025 | 08:00:00
Het doel van de samenwerking is om het lokale karakter van het evenement te versterken en meer kinderen en ouders te stimuleren om deel te nemen. Het partnership loopt voor een periode van vier jaar.

 

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.