Maurits Denekamp, Daphne Weers en Tim Teunissen naar Natwerk

Natwerk verwelkomt Maurits Denekamp, Daphne Weers-Linthorst en Tim Teunissen, net als Head of Business Danny van de Wetering. Met deze versterkingen vergroot Natwerk niet alleen de capaciteit maar tilt het ook de afdelingen strategie, account en creatie naar een hoger niveau.

Maurits Denekamp

Maurits Denekamp, senior strateeg, voegt veel waarde toe aan het team. Als lecturer aan de Erasmus Universiteit brengt hij academische kennis en praktische inzichten samen. Hij werkt mee aan de ontwikkeling van de afstudeerrichting Creative Brand Strategy. Voorheen bekleedde hij strategische posities bij bureaus zoals Publicis, TBWA en Anomaly.

Maurits Denekamp: "Ik ben al langer in gesprek met Reinier en Jens (eigenaar en head of strategy, red.) en deel hun geloof ik sterke merkpositioneringen als basis van goed werk. Daarnaast spat het plezier ervan af bij Natwerk, en dat zie je terug in het werk."

Daphne Weers-Linthorst

Daphne Weers-Linthorst, Account Director, brengt een schat aan ervaring met zich mee, opgedaan tijdens haar lange carrière bij KesselsKramer, waar ze zowel als producent als project lead heeft gewerkt. 

Daphne Weers-Linthorst: "Onconventioneel, eigenzinnig, effectief. Genoeg redenen om voor Natwerk te kiezen. Daarbovenop een waanzinnig team volop in ontwikkeling, dus ook nog eens spannend."

Tim Teunissen

Tim Teunissen voegt zich bij Natwerk als Art Director met ervaring bij N=5 en Buutvrij. Strategische advertising en opvallende communicatie kenmerken zijn carrière so far. Naast werken voor mooie klanten, houdt hij zich ook bezig met de industrie zelf en is hij bestuurslid bij Jonge Honden.

Tim Teunissen: "Natwerk kan toveren. Ze zoeken net zo lang tot er een verhaal ligt dat schuurt. Dat is waarom klanten komen, en creatieven er willen werken."

www.natwerk.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Natwerk lanceert BiFi Chicken-campagne in Duitsland

27-08-2025 | 09:33:00
Na eerdere campagnes in Nederland en België werkt Natwerk nu ook voor BiFi in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk.

Reinier Steures: Plezier in projecten houdt Natwerk scherp

20-08-2025 | 10:08:00
Een openhartig gesprek over werk, leven, verandering in het vak en de balans tussen persoonlijke groei en zakelijk succes.

NATWERK en ARTIS lanceren Pridecampagne

30-07-2025 | 13:33:18
Onder het motto Omarm je aard(e) – Love your nature vieren ARTIS en creatief bureau NATWERK seksuele diversiteit in de natuur tijdens Pride.

De Telegraaf lanceert merkcampagne: Direct. De Telegraaf.

15-07-2025 | 07:28:00
De Telegraaf lanceert merkcampagne: Direct. De Telegraaf. Natwerk is verantwoordelijk voor het strategische uitgangspunt en concept


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 09:03:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 08:49:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant 

Herkenbaarheid, humor en oplossingen staan centraal in automotive-campagne Marktplaats

07-10-2025 | 20:47:00
Happiness Amsterdam ontwikkelde voor Marktplaats een tweede campagne voor automotive. We spreken Nancy van Hees, Senior Communications Manager Mobility bij Marktplaats en Joey Boeters, Creative Partner en mede-oprichter van Happiness Amsterdam

Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08

07-10-2025 | 16:39:48
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen

Alfred lanceert campagne met dames van Van Dobben

07-10-2025 | 11:28:00
Alfred en OnSocial hebben een merkcampagne ontwikkeld voor croquetmerk Van Dobben, waarin de dames uit de iconische Amsterdamse Eetsalon centraal staan
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.