Matthijs Brouwer benoemd tot CFO van GroupM

Guido Winkelman vertrekt na 4,5 jaar en gaat naar Centric als CFO

GroupM, het moederbedrijf van Mindshare, Wavemaker en EssenceMediacom, heeft Matthijs Brouwer per 1 april benoemd tot Chief Financial Officer (CFO). Matthijs Brouwer volgt Guido Winkelman op, die na 4,5 jaar bij GroupM vertrekt naar Centric als CFO.

Matthijs Brouwer heeft meer dan 25 jaar ervaring in financiële en strategische posities, zowel in Nederland als in Londen. De afgelopen acht jaar was hij Finance Director bij bol, waar hij een rol speelde in de groei van e-commerce, logistiek en advertising. Eerder werkte hij bij Microsoft Nederland, The Valley, Markit (nu S&P Global) en PwC.

Matthijs Brouwer: "Ik kijk ernaar uit om bij GroupM Nederland aan de slag te gaan en bij te dragen aan de financiële prestaties en strategische koers van het bedrijf."

Maiko Valentijn, CEO GroupM: "Met Matthijs aan boord versterken we onze financiële slagkracht en expertise. Zijn ervaring met groei en transformatie is van grote waarde in het snel veranderende medialandschap."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

UNISCO is mediabureau voor challenger brands

03-09-2025 | 12:57:00
Arno Meijerink en Jan-Willem Stoop hebben UNISCO | Research & Media Strategy gelanceerd. Het bureau richt zich op challenger brands in elke groeifase

[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant

03-09-2025 | 09:09:00
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam

INNO kiest Transfer Media voor retailmedia-aanpak

01-09-2025 | 16:42:12
Laetitia De Dycker, Deputy General Manager van Transfer Media, kondigt een samenwerking aan met INNO.

Bob Koigi: Fraude maakt van transparantie een noodzaak

29-08-2025 | 12:20:33
Nu digitale advertising zich blijft uitbreiden via connected TV, video en het open web, groeit de druk op de industrie om transparanter te opereren


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.