
[MasterBabbels] Kees Wilbrink (Ocean Outdoor): Er is meer uit de OOH-markt te halen
Out of Home Masters maakt een serie interviews met bepalende spelers in ons vak. Vandaag spreken ze Kees Wilbrink, commercieel directeur bij Ocean Outdoor.
Kees Wilbrink: "OOH is een ontzettend leuk, dynamisch, heel interessant mediatype. Het is een mediatype dat steeds belangrijker wordt in de mix. Het is zichzelf aan het herontdekken en supersnel aan het digitaliseren. Dat maakt dat de dynamiek heel anders wordt. Als wij die markt goed laten ontwikkelen, is daar veel meer uit te halen.
Lineaire televisie is lange tijd een sterke troef geweest op het gebied van bereik, en dat is het nog steeds. Vroeger kon je daarmee 90 procent bereik realiseren, maar tegenwoordig is tv alleen niet meer voldoende. Het is daarom belangrijk om afscheid te nemen van het idee dat tv de basis vormt en dat de rest slechts een aanvulling is, mits er nog budget over is."
Kijk dit interview hier:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook: