[MasterBabbels] Kees Wilbrink (Ocean): OOH is zichzelf aan het herontdekken

Out of Home Masters maakt een serie interviews met bepalende spelers in ons vak. Vandaag spreken we Kees Wilbrink, commercieel directeur bij Ocean Outdoor

Kees Wilbrink: "OOH is een enorm dynamisch medium. Het bereiksonderzoek verandert snel, en OOH wint aan belang in de mediamix. Het medium herontdekt zichzelf en digitaliseert in rap tempo, wat zorgt voor een compleet nieuwe dynamiek. Tegelijkertijd verandert de online wereld, met de verdwijning van cookies. Dit stimuleert ons om andere data te verkennen, waardoor OOH een cruciale rol in de mix inneemt. Wij zijn sterk bezig met wat wij met onze objecten bijdragen aan de omgeving, en dat doen we met content. Al heel lang tonen we kunst en live content in stadscentra, zoals de Olympische Spelen, en sinds een paar jaar doen we dit ook steeds meer langs snelwegen met woordkunstenaars, waarbij we eigenlijk denken als een broadcaster."

Kijk dit interview hier:

www.oceanoutdoor.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List






Lees ook:

GB Snowsport kiest Ocean Outdoor als outdoorpartner

03-11-2025 | 12:24:04
In een overeenkomst van 1 jaar worden hoogtepunten van Britse topatleten in skiën en snowboarden getoond op het netwerk van Ocean in Groot-Brittannië.

[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Fotograaf

27-10-2025 | 08:15:00
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar Fotograaf - Amsterdam

Higuita en Fitzroy vallen in de prijzen bij Ocean Outdoor

17-10-2025 | 11:05:00
Tijdens een feestelijke awardshow in The Loft in Amsterdam heeft Ocean Outdoor de winnaars van de Digital Creative Competition 2025 bekendgemaakt

Dentsu Benelux presenteert OOH-trendrapport 2025

15-10-2025 | 12:20:00
In het OOH-trendrapport 2025 worden de belangrijkste ontwikkelingen binnen de Out-of-Home-sector voor het komende jaar uiteengezet.

Wereldhave kiest Ocean Outdoor voor digitale schermen

26-09-2025 | 12:12:22
Wereldhave heeft Ocean Outdoor Nederland geselecteerd als exclusieve partner voor de exploitatie van meer dan 150 digitale schermen in 11 winkelcentra.
> -->

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.