[MasterBabbels] Kees Wilbrink (Ocean): OOH is zichzelf aan het herontdekken

Out of Home Masters maakt een serie interviews met bepalende spelers in ons vak. Vandaag spreken we Kees Wilbrink, commercieel directeur bij Ocean Outdoor

Kees Wilbrink: "OOH is een enorm dynamisch medium. Het bereiksonderzoek verandert snel, en OOH wint aan belang in de mediamix. Het medium herontdekt zichzelf en digitaliseert in rap tempo, wat zorgt voor een compleet nieuwe dynamiek. Tegelijkertijd verandert de online wereld, met de verdwijning van cookies. Dit stimuleert ons om andere data te verkennen, waardoor OOH een cruciale rol in de mix inneemt. Wij zijn sterk bezig met wat wij met onze objecten bijdragen aan de omgeving, en dat doen we met content. Al heel lang tonen we kunst en live content in stadscentra, zoals de Olympische Spelen, en sinds een paar jaar doen we dit ook steeds meer langs snelwegen met woordkunstenaars, waarbij we eigenlijk denken als een broadcaster."

Kijk dit interview hier:

www.oceanoutdoor.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List






Lees ook:

Marc van Hamelen: Aandacht en emotie in de publieke ruimte

21-09-2025 | 07:00:00
Vraag een marketeer wat op dit moment de grootste uitdaging is, en de kans is groot dat het antwoord aandacht luidt.

Kees Wilbrink: DOOH is het inhaakmedium van de toekomst

12-09-2025 | 08:40:00
Marketing Report houdt een serie interviews met bepalende spelers in de Outdoor Advertising Industrie.

Marc van Hamelen: Creativiteit slaat aan bij OOH

22-08-2025 | 10:45:00
Op het dek van het Ocean-schip tijdens SAIL in Amsterdam spreekt David de Jong met Marc van Hamelen, Director Business Development bij Ocean Outdoor

Xavier Tilman: Crossmediaal plannen mét OOH is gamechanger

22-08-2025 | 10:05:00
Tijdens SAIL in Amsterdam spreekt David de Jong met Xavier Tilman, CEO van Ocean Outdoor Netherlands.

Kees Wilbrink: Interactiviteit is sleutel tot effectieve OOH

22-08-2025 | 09:09:00
Op het dek van een indrukwekkend schip tijdens SAIL spreekt David de Jong met Kees Wilbrink, Chief Commercial Officer bij Ocean Outdoor Netherlands.
> -->

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.