Marloes Weghorst mede-eigenaar van Brand Specials

Hengelose bureau kiest voor gedeeld eigenaarschap

Marloes Weghorst is toegetreden als mede-eigenaar van Brand Specials in Hengelo. Samen met oprichter Bas de Zeeuw vormt zij vanaf nu het managementteam van het bureau, dat organisaties ondersteunt bij merktrajecten, positionering en communicatievraagstukken.

Brand Specials werkt voor zowel lokale als landelijke opdrachtgevers, waaronder SPGPrints, Harwoonie, RTV Oost, Go Ahead Eagles en Univé Oost.

Marloes Weghorst wordt als art director verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het designteam en het bewaken van de kwaliteit. Bas de Zeeuw richt zich op conceptontwikkeling, campagnes en groeistrategieën.

Marloes Weghorst: "Ik kijk ernaar uit om Brand Specials verder uit te bouwen en kansen te benutten. Bas en ik delen dezelfde visie en energie en dat belooft veel goeds voor de toekomst!"

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Antal van Pelt: Creativiteit doorbreekt taboes

04-07-2025 | 08:00:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Antal van Pelt over de werkwijze van het onafhankelijke bureau, de kracht van merkbeloftes die bij een organisatie passen

Bertolli kiest voor HOWDY en All Heads On Deck

25-06-2025 | 12:59:00
Na eerdere samenwerking voor Jean Bâton bundelen creatief bureau HOWDY en strategisch bureau All Heads On Deck opnieuw hun krachten.

VENGEAN ontwikkelt rebranding voor ChainCraft

23-06-2025 | 08:00:00
Met een aangepaste visuele identiteit en een 360-campagnepositionering is het bedrijf voorbereid op internationale uitbreiding.

KEMARI herijkt koers en positionering

18-06-2025 | 11:18:33
Na een periode van interne verandering presenteert het Enschedese bureau KEMARI zich met een aangescherpte positionering

Barracuda lanceert website en visuele identiteit

11-06-2025 | 08:54:00
Onder de pay-off We catch your crowd richt het bureau zich op het realiseren van merkbeleving die meer doet dan alleen aandacht trekken.

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.