[Marketing Report Radio] Miranda Smit over Praxis

Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over de insteek van campagnes en de rol van verduurzaming.

Miranda vertelt over haar loopbaan, en gaat verder over de totstandkoming van de merkcampagne, waarin een vader wordt geholpen om een toffe klusser te worden. Miranda Smit: "Theo en Jesse hebben we destijds geïntroduceerd omdat we de hulp wilden laten zien vanuit de medewerkers die mensen elke dag weer helpen en advies geven. Ze kwamen herkenbaar in beeld net als de winkel, en dat deed het goed voor de merkvoorkeur. Maar we zagen toen dat het in beeld brengen van de emotie van klussen best lastig is. Veel klanten vinden klussen best moeilijk en er niet altijd met zin en energie aan durven te beginnen. We konden met de campagne de hulp wel goed overbrengen, maar niet het gevoel dat je als klusser niet altijd alles hoeft te weten. Zo hebben we de vader-anno-nu geïntroduceerd. Je verwacht van hem dat hij goed kan klussen en alles kan regelen. Maar vaders zijn niet altijd meer echte klussers. Praxis is de held van de vader en daardoor is de vader de held van de kinderen."

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 17 oktober 2023 terug:

Marketing Report op New Business Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Media en performance bureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.


Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

www.newbusinessradio.nl

www.dcvf.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Kim van Drie: Wij kozen all-in voor plantaardige chocolade

17-04-2025 | 08:48:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de combinatie van smaak, duurzaamheid en slimme marketing

Almar Fernhout: Duurzaamheid vraagt om gewoon doen

16-04-2025 | 11:44:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de missie van SMYLE

Thomas Elias: Werk aan resultaat, niet aan aannames

16-04-2025 | 11:28:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over het belang van meetbaarheid en focus binnen social media.

Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft: Focus werkt echt

16-04-2025 | 11:19:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hen over hun onderlinge (werk)relatie, de rebranding en hun eigen meettool.

Bart de Vries: Lokaal adverteren past in de tijdgeest

16-04-2025 | 10:49:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de ontwikkelingen in de markt voor local advertising.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.