[Marketing Report Radio] Gijs ten Buuren (The Valley): Gouden Effie voor de Hertog Jan-campagne

Gijs ten Buuren is Strategy Director bij The Valley. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over onder meer het winnen van een Gouden Case bij de Effies.

Gijs ten Buuren: "We werken als bureau al heel lang voor Hertog Jan. Toen waren we een heel klein merk. In de loop van de tijd is het merk steeds een stapje verder geklommen. Op een gegeven moment zagen we wel het gaat goed en het merk staat er gewoon goed voor. Als je weet wat zo een merk krachtig maakt, dan kunnen je dat een beetje sturen voor zover het mogelijk is. Uiteindelijk moet de consument wel voor je kiezen. Vorig jaar zijn we dus marktleider geworden en dat is beloond en vooral de aanpak die we samen met Hertog Jan hebben vormgegeven."

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 21 november 2023 terug:

Marketing Report op New Business Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Media en performance bureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.


Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

www.newbusinessradio.nl

www.dcvf.nl

Lees ook:

Maaike Aarts: Kia blijft investeren in kwaliteit en innovatie

21-07-2025 | 08:00:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de groei en positionering van het automerk in Nederland. 

Frieda Ulsamer de Waard: Community bepaalt succes in gaming

18-07-2025 | 08:00:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de kansen van gaming voor merken en de rol van community’s in gamecampagnes

Jort Wildschut: Seawater maakt duurzaam drinkwater uit de zee

18-07-2025 | 08:00:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over het doorbreken van het taboe op zeewater als drinkwater, innovatie in duurzame waterproductie en de internationale ambities van Seawater.

Michel van Velde: AI verandert alles voor merken bij Craftmore

17-07-2025 | 11:48:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de grote veranderingen in de bureauwereld en de impact van AI op merken

Anouk Sintniklaas & Stijn Bergmans over Follo

17-07-2025 | 11:42:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hen over de groeiende rol van AI Search

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.