
[Marketing Report Radio] Edward van de Ridder (Alfred International): Wij houden van reclame
Edward van de Ridder is Head of Strategy & Partner bij Alfred International én eindjuryvoorzitter van de Esprix Awards. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over de kracht van Alfred en hoe de Esprix Awards hem tot nieuwe inzichten brengt.
Edward van de Ridder: "Bij ons hing tot voor kort de slogan: Wij houden van reclame! En ik denk dat dit echt de sfeer bij ons bepaalt. Mensen genieten van het werken in ons vak, en elke dag streven we ernaar creatieve oplossingen te bedenken voor de opdrachten die we krijgen. Op een gegeven moment begonnen andere bureaus het allemaal ingewikkeld te maken en te praten over communicatieadvies of nog complexere zaken. Wij hebben altijd vastgehouden aan onze kern: wij houden van reclame. Het enige wat is veranderd, is dat reclame nu op veel meer plekken voorkomt. We zijn altijd trouw gebleven aan onszelf. Wij zijn gewoon een reclamebureau, en nu verspreiden we die reclame op diverse platformen, maar het concept blijft hetzelfde."
Luister dit interessante interview hier:
Luister hier de volledige radio-uitzending van 16 januari 2024 terug:
Marketing Report op New Business Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Media en performance bureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.
Lees ook:
Teunie Welage: Cora blijft merkicoon van Mora
Marit Klooster: Advies slaat brug tussen data en actie
Rosanne Prinsen: Echte verhalen maken campagne Monuta sterk
Wouter Wunnink: Transparantie is de sleutel bij TAG Outdoor
Timo Vrijenhoek: Folders zijn nog steeds ijzersterk bij Spotta
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie
ING start campagne rond verduurzamen woning
Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne
[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing
Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen