
[Marketing Report Radio] Cees Faes (Fightclub): Marketing is oorlog, en wij zijn in it to win it
Cees Faes is Founder & Managing Partner bij Fightclub. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de succesvolle M100-campagne, de kracht van creatieve marketingstrategieën en het belang van een sterk eigen verhaal als bureau.
Cees Faes: "Voor de M100-campagne hebben we met AI-portretten gemaakt van de beste marketeers van Nederland, om hen op een unieke manier in het zonnetje te zetten. Prijzen winnen voor klanten is geweldig, maar als bureau moet je ook je eigen verhaal vertellen. Zeker als je jezelf Fightclub noemt – marketing is oorlog, en wij zijn 'in it to win it.' In plaats van het evenement te sponsoren, kozen we voor een creatieve, bijna guerrilla-achtige aanpak. Zo werden we niet alleen zichtbaar, maar ook een beetje de ster van de avond. Het succes van deze campagne was geweldig, zowel extern als intern. Dit jaar hebben we weer iets bijzonders in petto..."
Luister het interview hier:
Luister hier de volledige radio-uitzending van 19 november 2024 terug:
Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.
Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Netwerken voor beginners (zoals ik)
Frank van den Steen: Cruisen is citytrip én ontspanning
Lisette Samplonius: Creatieve boost voor ECOstyle-campagne
Sanne Demir en Niels Braat: Opposites Create werkt bij DCVF
Sjoerd van der Meijden: Retail media met Adswag maakt impact
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen