Marketing Report en New Business Radio live vanuit Cannes

Voor het vierde jaar op rij doen New Business Radio en Marketing Report verslag van het Cannes Lions International Festival of Creativity. Van maandag 16 tot en met donderdag 19 juni worden dagelijkse uitzendingen verzorgd vanuit de Franse badplaats.

Peter Wybenga en Bas Vlugt ontvangen nationale en internationale gasten uit de marketing- en communicatiesector. De uitzendingen bevatten daarnaast reportages vanuit Le Palais des Festivals et des Congrès.

Marketing Report organiseert openingsdiner in Cannes

Marketing Report organiseert dit jaar een openingsdiner in Cannes voor de Nederlandse marketingcommunity. De week wordt traditioneel afgesloten met de OranjeBitterBallenBorrel.

Peter Wybenga: "Marketing Report is dit jaar zwaar aanwezig in Cannes, met maar liefst vier evenementen en zoals de traditie wil, iedere dag live radio!”

Dagelijkse uitzendingen

De uitzendingen zijn te horen op New Business Radio van maandag 16 tot en met donderdag 19 juni, telkens tussen 18:00 en 20:00 uur. Alle interviews zijn na afloop terug te luisteren via de websites van Marketing Report, New Business Radio en diverse podcastplatforms.

Lees hier meer over de Whitepaper Sessions, dé kennistransfer tijdens het festival

www.newbusinessradio.nl

Partners Marketing Report Cannes 2025


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Strenger beoordelingskader voor Cannes Lions Awards

11-07-2025 | 09:53:00
Cannes Lions introduceert vanaf 2026 een integriteitskader voor inzendingen op het festival.

RA*W en Matt Sleeps blikken terug op de RA*W Vlieg Pitch

11-07-2025 | 08:47:00
Creatief duo Steffi Boom en Esther van Vliet van Dentsu Creative heeft de RA*W Vlieg Pitch gewonnen met een campagne-idee voor Matt Sleeps.

Bob Koigi: Importheffingen drukken op advertentiebeleid

07-07-2025 | 09:02:17
Nu de wereldhandel steeds volatieler wordt, bevinden marketing- en reclamebureaus zich op onbekend terrein.

Fiona Vanderbroeck: Merkbouw met creators is de toekomst

02-07-2025 | 09:44:02
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.

Bob Koigi: Grote merken versnellen hun AI-strategie

02-07-2025 | 09:19:31
Kunstmatige intelligentie (AI) blijft een revolutie teweegbrengen in de manier waarop wereldwijde bedrijven opereren

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.