
Marketing Report-columnist Patrick Petersen genomineerd voor PIM Marketingliteratuurprijs 2024
AI-expert, spreker, auteur en Marketing Report-columnist Patrick Petersen is genomineerd voor de PIM Marketingliteratuurprijs 2024. Met zijn boek Handboek AI voor marketing en groei maakt hij kans op de prijs, net als zes andere toonaangevende marketingboeken van dit jaar.
De verkiezing wordt georganiseerd door het Platform Innovatie in Marketing (PIM). De prijsuitreiking is op 14 november 2024 in Gorinchem.
Alle genomineerden
- Bart de Leeuw & Mieke Fonck - Empathie werkt
- Bart Lombaerts, Ann Maes, Frederik Picard & Chris Van Gils - Do Tell
- Jean-Pierre Thomassen & Eric de Haan -Customer Experience: van cult naar cultuur
- Marjolijn Meynen & Ed Stibbe - Duurzame verleiding
- Patrick Petersen - Handboek AI voor marketing en groei
- Peter Snoeckx - De Retentie-economie
- Patrick van Thiel - Met de stroming mee
De jury van de PIM Marketing Literatuurprijs 2024 bestaat uit een divers en ervaren panel van twaalf marketingprofessionals, die samen een breed spectrum aan expertise vertegenwoordigen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Patrick Petersen: ChatGPT is slecht voor je brein
Patrick Petersen: Domme taalmodellen zoeken data
Patrick Petersen: Vieze data zijn vieze AI
Patrick Petersen: Klapt u mee met de AI-bubbel?
Patrick Petersen: RIP AI-trendwatchers
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money
Dawn maakt merkcampagne voor Exact
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert