
[Marketing Report Cannes] Rogier Bruggeman met ZIGT op Media over AI
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report.
We spreken Rogier Bruggeman, CEO van mediabureau ZIGT met zijn ZIGT op media.
"Slechts vier van de tien partijen denkt dat AI onze marketingfunctie gaat overnemen. Dat kan struisvogel politiek zijn, maar we houden onze kop in het zand. Het kan ook goed nieuws zijn. Door sommige dingen te automatiseren komt er wellicht meer aandacht voor creativiteit."
Luister het interview hier:
Marketing Report Radio Cannes 2024 wordt gesponsord door:
Lees ook:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer
SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic
Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne
ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert