[Marketing Report Cannes] Kenny Vermeulen over creativiteit en de reclamewereld in België

Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report.

We spreken Kenny Vermeulen, Creative Director van Duke & Grace. De hele week doet hij samen met Sharon de Graaf van dawn verslag van wat in het Palais in Cannes gebeurt.

Kenny Vermeulen. "Je ziet elk jaar in Cannes dat België heel goed scoort voor weinig budget. Wij krijgen van onze klanten vaak niet de budgetten die een Nederlands bureau krijgt, omdat we gewoon met veel minder zijn. Dit zorgt ervoor dat we veel puurder een idee moeten uitwerken. Bij ons is het niet zo standaard om tv-radio te doen, maar gewoon het idee op de beste plek te plaatsen."

Luister het interview hier:

Duke & Grace en dawn zijn onderdeel van Springbok

www.canneslions.com

www.springbokagency.com

www.dukeandgrace.com/en

www.newbusinessradio.nl

Marketing Report Radio Cannes 2024 wordt gesponsord door:

Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Hart Voor De Zaak organiseert Sta op voor Stamcellen Gala

29-09-2025 | 12:37:42
De opbrengst bedroeg 130 duizend euro, een verdubbeling ten opzichte van het eerste gala.

EW en Here lanceren Stem Wijzer voor verkiezingen

29-09-2025 | 09:14:01
EW is gestart met de campagne Stem Wijzer, die draait om het belang van betrouwbare informatie in aanloop naar de verkiezingen.

[Vacatures] Cheil Benelux zoekt een Creatieve Content Creator (NL) – Social First

29-09-2025 | 08:52:00
Cheil Benelux is per direct op zoek naar Creatieve Content Creator (NL) – Social First - Fulltime - Amsterdam

Inholland kiest Dentsu Creative voor studentencampagne

29-09-2025 | 08:40:39
De samenwerking begon met de campagne Skills voor het leven, waarin studenten vaardigheden delen die niet in boeken te vinden zijn.

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.