[Marketing Report Cannes 2024] Erik van Engelen over starten als CEO bij DDB Amsterdam
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report.
We spreken Erik van Engelen, interim CEO, over DDB Amsterdam: "Hiervoor ben ik algemeen directeur geweest van een dierentuin die ik vijf jaar lang heb mogen herstructureren. Nu ga ik aan de bureauzijde aan de slag, ook echt wat anders. Ik verheug me erop om met de mensen en de klanten aan de slag te gaan. Om te kijken hoe we het mooie merk DDB verder kunnen uitbouwen. Hrt grote verschil is dat als je voor een bedrijf dan een bureau werkt, heb je veel meer lange lijnen en strategie, veel meer consistentie. Een bureau is toch meer afhankelijk van opdrachten van klanten, die dynamiek lijkt me heel anders en hectischer."
Luister het interview hier:
www.ddbamsterdam.nl
www.canneslions.com
www.newbusinessradio.nl
Lees ook:
02-07-2025 | 09:44:02
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.
02-07-2025 | 09:19:31
Kunstmatige intelligentie (AI) blijft een revolutie teweegbrengen in de manier waarop wereldwijde bedrijven opereren
01-07-2025 | 11:44:00
De Cannes Lions-organisatie gaat vanaf de Cannes Lions-editie 2026 strengere regels invoeren naar aanleiding van ingetrokken Braziliaanse inzendingen waar misleiding en manipulatie is vastgesteld
27-06-2025 | 01:33:00
De Gouden Lion die GUT Amsterdam heeft gewonnen in de categorie Creative Effectiveness met een campagne voor het biermerk Hertog Jan (van AB-InBev) zou onterecht vergeven zijn
26-06-2025 | 08:29:04
Cannes Lions. Geen rust, wel bereik.
Cannes is geen vakantie, het is positionering op slippers.
Gepubliceerd door: Saskia van Weert