[Marketing Report Cannes 2024] Eric Kramer (WPP) and Evan Dunn (AKQA) on winning in Cannes
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report.
We spreken Eric Kramer (WPP) en Evan Dunn (AKQA).
Evan Dunn: "We recieved 12 nominations for Pink Chip, that's a partnership between the investment app De Giro and Un Women Netherlands. First and foremost it's a product, actually. We ended up building a financial index that weighs the success of female CEO's against their male counterparts. The reason we did this because we found this research study that found that the moment a woman is named as CEO, their stock price drops."
Luister het Engelstalige interview hier:
www.wpp.com
www.akqa.com
www.canneslions.com
www.newbusinessradio.nl
Lees ook:
14-06-2025 | 09:00:00
In the countdown to Cannes Lions, MarketingReport will be introducing you to the RA*W Summercourse 2025 delegation
13-06-2025 | 12:30:00
n samenwerking met Matt Sleeps pitchen zij hun concept niet pas op het festival, maar al onderweg naar de Franse kustplaats.
13-06-2025 | 11:47:00
Nu het grootste evenement binnen de creatieve marketingwereld, het Cannes Lions Festival eraan komt zetten bureaus en merken hun beste beentje voor
13-06-2025 | 09:00:00
In the countdown to Cannes Lions, MarketingReport will be introducing you to the RA*W Summercourse 2025 delegation
13-06-2025 | 08:37:00
Van maandag 16 tot en met donderdag 19 juni worden dagelijkse uitzendingen verzorgd vanuit de Franse badplaats.
Gepubliceerd door: Saskia van Weert