[Marketing Report Cannes 2024] Eric Kramer (WPP) and Evan Dunn (AKQA) on winning in Cannes
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report.
We spreken Eric Kramer (WPP) en Evan Dunn (AKQA).
Evan Dunn: "We recieved 12 nominations for Pink Chip, that's a partnership between the investment app De Giro and Un Women Netherlands. First and foremost it's a product, actually. We ended up building a financial index that weighs the success of female CEO's against their male counterparts. The reason we did this because we found this research study that found that the moment a woman is named as CEO, their stock price drops."
Luister het Engelstalige interview hier:
www.wpp.com
www.akqa.com
www.canneslions.com
www.newbusinessradio.nl
Lees ook:
02-07-2025 | 09:44:02
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.
02-07-2025 | 09:19:31
Kunstmatige intelligentie (AI) blijft een revolutie teweegbrengen in de manier waarop wereldwijde bedrijven opereren
01-07-2025 | 11:44:00
De Cannes Lions-organisatie gaat vanaf de Cannes Lions-editie 2026 strengere regels invoeren naar aanleiding van ingetrokken Braziliaanse inzendingen waar misleiding en manipulatie is vastgesteld
27-06-2025 | 01:33:00
De Gouden Lion die GUT Amsterdam heeft gewonnen in de categorie Creative Effectiveness met een campagne voor het biermerk Hertog Jan (van AB-InBev) zou onterecht vergeven zijn
26-06-2025 | 08:29:04
Cannes Lions. Geen rust, wel bereik.
Cannes is geen vakantie, het is positionering op slippers.
Gepubliceerd door: Saskia van Weert