[Marketing Report Cannes 2024] Eric Kramer (WPP) and Evan Dunn (AKQA) on winning in Cannes
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report.
We spreken Eric Kramer (WPP) en Evan Dunn (AKQA).
Evan Dunn: "We recieved 12 nominations for Pink Chip, that's a partnership between the investment app De Giro and Un Women Netherlands. First and foremost it's a product, actually. We ended up building a financial index that weighs the success of female CEO's against their male counterparts. The reason we did this because we found this research study that found that the moment a woman is named as CEO, their stock price drops."
Luister het Engelstalige interview hier:
www.wpp.com
www.akqa.com
www.canneslions.com
www.newbusinessradio.nl
Lees ook:
11-07-2025 | 09:53:00
Cannes Lions introduceert vanaf 2026 een integriteitskader voor inzendingen op het festival.
11-07-2025 | 08:47:00
Creatief duo Steffi Boom en Esther van Vliet van Dentsu Creative heeft de RA*W Vlieg Pitch gewonnen met een campagne-idee voor Matt Sleeps.
07-07-2025 | 09:02:17
Nu de wereldhandel steeds volatieler wordt, bevinden marketing- en reclamebureaus zich op onbekend terrein.
02-07-2025 | 09:44:02
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.
02-07-2025 | 09:19:31
Kunstmatige intelligentie (AI) blijft een revolutie teweegbrengen in de manier waarop wereldwijde bedrijven opereren
Gepubliceerd door: Saskia van Weert