[Marketing Report Cannes 2024] Anna Maria Vuijnovic (Madhouse en Untapped Stories): Jong talent herkent zich niet in de rolmodellen die er zijn
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report.
We spreken Anna Maria Vujinovic, Founder van Madhouse: "Jong talent herkent zich niet in de rolmodellen die er zijn en herkennen zich ook niet altijd in de content die wij maken. En dát wilde ik veranderen. Ik heb heel veel mensen ontmoet die een ongelooflijk mooi verhaal hebben. Dat zijn onderbelichte verhalen die de juiste weerspiegeling van de maatschappij geven. En die hebben een missie. Die willen wél een rolmodel zijn. Die willen bubbels doorbreken. En die wil ik een podium geven."
Luister het interview hier:
www.canneslions.com
www.newbusinessradio.nl
Lees ook:
14-06-2025 | 09:00:00
In the countdown to Cannes Lions, MarketingReport will be introducing you to the RA*W Summercourse 2025 delegation
13-06-2025 | 12:30:00
n samenwerking met Matt Sleeps pitchen zij hun concept niet pas op het festival, maar al onderweg naar de Franse kustplaats.
13-06-2025 | 11:47:00
Nu het grootste evenement binnen de creatieve marketingwereld, het Cannes Lions Festival eraan komt zetten bureaus en merken hun beste beentje voor
13-06-2025 | 09:00:00
In the countdown to Cannes Lions, MarketingReport will be introducing you to the RA*W Summercourse 2025 delegation
13-06-2025 | 08:37:00
Van maandag 16 tot en met donderdag 19 juni worden dagelijkse uitzendingen verzorgd vanuit de Franse badplaats.
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen