Marketing automations experts Ematters en RapidSugar gaan samen

Per 1 november zijn marketing automation expert Ematters en RapidSugar samengegaan. Beide merken blijven onafhankelijk vanuit het eigen merk opereren, maar bundelen hun krachten. Ematters focust zich op het zijn van een strategische data partner. RapidSugar kan op creatieve en technische wijze invulling geven aan omnichannel campagnes.

Ematters bestaat uit meer dan 40 gecertificeerde (Front- en Backend) Developers, Data Analisten, Visual Designers, Copywriters, Projectmanagers, Marketeers en Strategen op het gebied van CRM en databasebeheer, e-mailmarketing en marketingautomatisering. Het Management Team levert uitgebreide strategische consultancy tot op C-niveau.

RapidSugar ondersteunt merken bij allerlei e-mailmarketing-uitdagingen. Van leadgeneratie to win-back en Mailchimp tot Salesforce Marketing Cloud. Hun specialisten zijn bekend met alle uitdagingen rondom marketing automation en e-mailsoftware. Ze ontwikkelen campagnes en bieden oplossingen voor creatieve en technische e-mailmarketing automation-uitdagingen.

Wouter Theijsmeijer, oprichter en eigenaar van Ematters: “Beide bedrijven zijn volledig aanvullend aan elkaar. Daar waar wij onze expertise hebben in het ontwikkelen en orchestreren van datastrategie en customer journey, ligt de ervaring van RapidSugar met name in concept, creatie en de technische ontwikkeling. Hiermee zijn we in staat de strategie meer impact te geven door een goed doordachte creatieve invulling van campagnes en activaties. Een mooie combinatie van strategie, tactiek en realisatie dus door de combinatie van elkaars kracht en specialisme. Hiermee kunnen we onze klanten volledig bedienen in hun omnichannel marketing”.

Jordi Griffioen, Directeur van RapidSugar: “Dat is uiteraard geen verplichting. Er is geen sprake van zgn. gedwongen winkelnering, we blijven onze klanten servicen zoals ze gewend zijn. Maar we kunnen onze klanten wel een breder pakket gaan bieden als daar behoefte aan is. Er is ook geen enkele overlap in huidige klanten, dus dat maakt de stap ook niet onnodig complex”.

Jeroen de Graaf, CEO van Ematters: “Het samengaan met RapidSugar is een weloverwogen, maar zeer logische keuze. Met name ten opzichte van de grote spelers in de markt, willen we ons blijven onderscheiden met onze combinatie van flexibiliteit en professionaliteit. Hierin vonden we in RapidSugar onze gelijke. Gezamenlijk kunnen we dat blijven bieden en tegelijkertijd grotere of complexere campagnes van A tot Z ontwikkelen en uitvoeren. Onze gezamenlijke expertises zullen het realiseren van diverse innovaties, waaronder AI, versterken en versnellen. We zijn dus simpelweg nóg beter in staat om de doelstellingen van onze klanten te realiseren”.

Jordi Griffioen: “Het klikte ook meteen. Onze mentaliteit is dezelfde. Dat voelen onze mensen ook. Zowel onze medewerkers als die van Ematters zijn dan ook erg enthousiast over deze stap en kijken uit naar de samenwerking”.

Ematters bestaat sinds 2007; RapidSugar bestaat meer dan 20 jaar.

www.ematters.nl

www.rapidsugar.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Ad Interim E-mailmarketeer

15-12-2025 | 08:34:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Ad Interim E-mailmarketeer

[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager

12-12-2025 | 08:53:00
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist

12-12-2025 | 07:47:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Paid Social Specialist - Fulltime · Amsterdam

[Vacatures] Springbok zoekt een CRM Consultant

11-12-2025 | 09:29:00
Springbok is per direct op zoek naar een CRM Consultant - Den Bosch

[Vacatures] Serviceplan Group zoekt een Digital Consultant bij Mediaplus

11-12-2025 | 09:02:00
Serviceplan Group Netherlands is per direct op zoek naar een Digital Consultant bij Mediaplus - Amsterdam
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.

Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour

18-12-2025 | 10:14:10
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026

LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini

18-12-2025 | 09:40:00
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.