Marijn Poeschmann naar ODMedia
Marijn Poeschmann is benoemd tot Head of Sales bij ODMedia. Martijn Poeschmann was van juli 2018 tot augustus 2024 Country Manager Benelux bij YouTube en daarvoor 3,5 jaar lang Manager Content Partnership bij YouTube.
De voormalig Country Manager voor YouTube Benelux zegt op haar LinkedIn-account trots te zijn op wat YouTube is geworden in de Benelux. Daarbij geeft ze ook aan altijd integer, transparant en met een goede medewerking bij toezichthouders, politiek en de media-industrie (waaronder de meest sceptische) te hebben samengewerkt en met YouTube de nodige mijlpalen te hebben bereikt. Daarbij zijn volgens haar continu de doelstellingen op het gebied van reclame-omzet, partnergroei en creatiegemeenschap overtroffen.
Bij ODMedia is Marijn Poeschmann verantwoordelijk geworden voor alle commerciële activiteiten.
ODMedia is een internationale aanbieder van contentdiensten-, aggregatie- en verwerkingsbedrijf voor on-demand media. ODMedia fungeert als een aggregator voor de belangrijkste platforms, waarbij het digitale rechtenbeheer, monetisatie, doelgroepontwikkeling en crosspromotie biedt. Het beheert ook lineaire en niet-lineaire kanaaluitzendingen voor SVOD, AVOD en TVOD. ODMedia is preferred partner van Netflix, Amazon Prime, Apple and Youtube.
ODMedia is opgericht door CEO Sjef Pijnenburg waarbij daarnaast, Jeroen Tielens (CFO) en Emma Geelen (COO) als aandeelhouders en kent Capital A Investment Partners als investeerder met een minderheidsbelang.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Pol Hoenderboom maakt overstap van DDB naar DEPT
Sophie Diepstraten strateeg Hotel L’Amour
Herbert Visser stopt als statutair directeur Mediahuis Radio
RTL Group en Bertelsmann krijgen andere leiding
De candidate journey als marketingstrategie: automatisering die werkt
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong