Malou Petter stapt over naar Talpa Network

Presentator en journalist Malou Petter tekent een meerjarig contract bij Talpa Network. Vanaf januari wordt zij een van de anchors van Nieuws van de Dag, het opinie- en nieuwsprogramma van De Telegraaf en Hart van Nederland dat begin volgend jaar dagelijks te zien is in de vooravond op SBS6. Ook gaat zij andere programma’s voor Talpa Network maken. Welke dat zijn, wordt op een later moment bekendgemaakt.

Malou Petter: “Deze kans kon ik niet voorbij laten gaan. Meebouwen aan een nieuw, journalistiek programma waar ik kan groeien als presentator en meer van mezelf kan laten zien. En dan mag ik ook nog andere programma’s maken. Natuurlijk is het dubbel: de NOS is een hele mooie club om bij te horen, ik werk er niet voor niets ruim dertien jaar. Maar het is tijd voor avontuur en daar kijk ik enorm naar uit!”

Frans Klein, directeur video van Talpa Network: “Met de komst van Malou halen we niet alleen een ervaren presentator binnen, maar ook een vertrouwd gezicht voor de Nederlandse kijker. We zijn er ontzettend trots op dat zij voor Talpa Network heeft gekozen en ‘ja’ heeft gezegd tegen ons nieuwe actualiteitenprogramma Nieuws van de Dag. Haar jarenlange ervaring bij de NOS en haar scherpe journalistieke blik passen perfect bij dit programma. We kijken ernaar uit om samen met haar het belangrijkste nieuws van de dag te brengen en haar carrière als presentator verder bij ons uit te bouwen.”

www.talpanetwork.com/adverteren/

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Jongeren combineren steeds vaker audio en beeld

04-09-2025 | 11:39:55
Uit onderzoek van MediaTest blijkt dat video een groeiend onderdeel vormt van de manier waarop jongeren audiocontent consumeren.

De Boardroom gaat samenwerking aan met Sijthoff

04-09-2025 | 09:39:00
Met de samenwerking wil De Boardroom groeien in bereik, terwijl Sijthoff kwalitatieve videocontent toevoegt aan het portfolio.

Podcasts populair, maar nauwelijks in audiobudgetten

21-08-2025 | 10:36:00
Roger Verdurmen en René Zeedijk over de impact van AI en algoritmes op de nieuwsvoorziening.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Business Controller Sales, Advertising & Podcasts

21-08-2025 | 07:58:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Business Controller Sales, Advertising & Podcasts - Amsterdam

René Zeedijk, Roger Verdurmen: DPG Media duidt medianieuws in 12 minuten

20-08-2025 | 13:30:00
DPG Media heeft met de podcast Whazzup!? in Media een platform gecreëerd om professionals uit de media- en marketingwereld snel en effectief bij te praten
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.

Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant

04-09-2025 | 12:55:10
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.