LINDA. sluit zich weer aan bij de MMA
LINDA. keert per 1 januari 2025 terug als lid van de Magazine Media Associatie (MMA). De uitgeverij, bekend van de merken LINDA., LINDA.meiden en Vogue.nl, beëindigde in 2020 haar lidmaatschap bij de MMA na de verkoop van de uitgeverij aan Talpa Network.
Erwin van Luit, voorzitter van de MMA. "Als een toonaangevende speler in de Nederlandse magazine medialandschap dragen zij bij aan de diversiteit en de dynamiek van de sector. Hun terugkeer is een bevestiging van het belang van onze brancheorganisatie. We kijken ernaar uit om samen te werken en de sector verder te ontwikkelen."
Louise van Nispen, managing director LINDA.: “LINDA. is één van Nederlands grootste mediamerken en koploper in de digitale transformatie. We vinden het belangrijk de MMA te ondersteunen, zeker in een tijd waarin de magazinemarkt onder druk staat en we als branche continu moeten innoveren en vernieuwen om toekomstbestendig te blijven. Wij leveren daar graag een bijdrage aan.”
Foto: Depositphotos.com
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest
Emma Vloeimans hoofdredacteur ELLE Nederland
Miljoenen views voor Libelle’s pingpongvideo’s met politici
Meindert Schut hoofdredacteur Quote
Tweede Kamer stemt in met behoud verlaagd btw-tarief media, sport en cultuur
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst
Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL
Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert