Liefdesverhalen centraal in WNP-campagne voor Lexa

Datingservice Lexa deelt in samenwerking met creatief bureau WNP een andere merkbelofte en campagne. In de campagne staan zes liefdesverhalen centraal van koppels die elkaar kennen via de dating-app.

In het concept draait alles om het moment waarop een echte band wordt gesmeed tussen twee singles. Jérôme Rivière, VP Brands & Consumers Meetic Europe: "Voor singles is de behoefte aan liefde nog nooit zo intens geweest als nu, en SERIOUS DATING, CRAZY LOVE is een uiting van hun wens om commitment en authenticiteit te ervaren. Het concept van de merkcampagne werd door ons gekozen omdat het dit magische, beslissende en vreugdevolle moment, dat Lexa al meer dan 20 jaar mogelijk maakt voor miljoenen singles, nauwkeurig illustreert.”

Ontmoetingen

Op televisie tonen twee video’s van 20 seconden het moment waarop alles veranderde voor vier koppels. Elke scène begint met de ontmoeting van twee singles, mogelijk gemaakt door functies ontworpen door Lexa. Wanneer ze overgaan van hun eerste paar uitwisselingen naar een echt liefdesverhaal, draait een overgangseffect de camera letterlijk 360° om en neemt ons verder mee in hun verdiepende relatie.

Dit visuele effect loopt door in de hele campagne en kristalliseert het cruciale moment waarop je de sprong waagt en je leven op zijn kop wordt gezet, omdat je een oprechte band met iemand voelt. Deze twee tv-shorts gaan vergezeld van zes video's van 10 seconden, die elk het liefdesverhaal van een ander koppel belichten.

www.wnp.fr

www.lexa.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:08
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Strategist

05-11-2025 | 07:31:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Senior Strategist - 32u-40u · Amsterdam

EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest

04-11-2025 | 17:01:00
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.