Tag Resultaten
Fitzroy en Chuck Studios maken zomerfilm voor L’OR
Onder de titel Dive into summer introduceren ze de L’OR Coconut Iced met een modieuze, sensuele stijl.
Omnicom lanceert sportbureau Dark Horses in Nederland
Dark Horses is oorspronkelijk opgericht in Londen en werkte internationaal voor merken als Adidas, Lay’s, Just Eat, TikTok en Nissan.
Flashmibo was succes voor Scrambled en Old Amsterdam
Het food content productiehuis Scrambled (onderdeel van Pakt), influencermarketingbureaus Hello Sparkle en House of Foodies hebben voor en met Old Amsterdam een TikTok Live evenement opgezet met influencers Joey Jaq en Nick Toet
Drie talenten starten bij creatief bureau Natwerk
Creatief bureau Natwerk heeft de afgelopen maanden drie nieuwe collega's aan het team toegevoegd. Nina van Ee, Charlotte Bergmans en Vera Kroll
[SHOWREEL!] Lumiq
Wij combineren creativiteit, technologie en strategie om merken te verbinden met hun publiek via authentieke, naadloze campagnes.
Campagne Kaliber voor Slachtofferhulp van start
Slachtofferhulp Nederland is gestart met een wervingscampagne. De organisatie wil met het initiatief meer vrijwilligers en betaalde krachten aantrekken
[SHOWREEL!] Key Agency
Wij helpen merken digitaal groeien met slimme websites, content en advertising die perfect samenwerken.
Bob Koigi: Importheffingen drukken op advertentiebeleid
Nu de wereldhandel steeds volatieler wordt, bevinden marketing- en reclamebureaus zich op onbekend terrein.
Cees Faes: Purpose helpt je niet door de poort van Troje
Maar stel nu dat de Grieken dat plan eerst hadden moeten voorleggen aan het Greek Center for Ethical Warfare & Equine Sensitivity.
Peter van Wijnaerde: Kun je AI een geweten aandraaien?
Het probleem met AI is niet dat het emotioneel dom is. Het weet niet vanzelf wat echt telt. We trainen systemen om te voorspellen
Cogonez aan de slag voor Biota Nutri
Biota Nutri heeft communicatiebureau Cogonez geselecteerd als strategisch partner.
Ik rookte nog weleens een jointje
In deze serie geven we een ‘taste of our excellence’ met 5 korte vragen. Deze keer: Tony Dočekal, een getalenteerde fotograaf
TEAM LEWIS zet Sarcasper in voor Stayokay-campagne
Stayokay en bureau TEAM LEWIS starten een campagne die laat zien dat de hostelketen meer biedt dan de standaard verwachtingen.
Joe Public lanceert XXL Voordeelweken-campagne voor ALDI
In de commercial staat een klant centraal die voor het eerst boodschappen doet bij ALDI en verrast is door het aanbod aan grote verpakkingen en voordeelacties.
ACE Social krijgt social media van Kruidvat onder beheer
Naast de social media strategie werkt ACE Social ook samen met Kruidvat op het gebied van PR.
MediaMarkt kiest Serviceplan voor campagnes Benelux
Het bureau ondersteunt de omnichannelstrategie van de retailer en levert creatieve concepten en productie op grote schaal.
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Creative
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Creative - 32-40 uur · Amsterdam
Fotoserie The Dalmore draait om ambacht en chemie
Voor The Dalmore Luminary No.3 ontwikkelde Lemon Scented Tea een fotoserie waarbij de whisky werd ingezet als onderdeel van het fotografisch proces.
ADsterdam verwelkomt duizend creatieven in Amsterdam
Het evenement werd georganiseerd door Publicis Groupe NL in samenwerking met ADCN en Soundsright.
Sandra Bold: Emotie en humor winnen terrein in campagnes
Tijdens een gesprek deelde Sandra Bold, Chief Creative Officer bij VML Netherlands, haar inzichten naar aanleiding van het Cannes Lions Festival
Piet Hein Smit krijgt 350.000 euro van Candid na conflict over overname XXS
Candid moet oud-reclamemaker Piet Hein Smit naar schatting 350.000 euro betalen voor zijn aandelen in XXS, het bureau dat onder meer werkte voor HEMA, EasyJet en het Rode Kruis
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis