Tag Resultaten
De Telegraaf vernieuwt app en site voor mobiel gebruik
De Telegraaf heeft de app en de (mobiele) website volledig vernieuwd. De vernieuwing draagt bij aan de digitale gebruikerservaring, met nadruk op mobiel
VAB-onderzoek: tv-reclame verhoogt digitale betrokkenheid
Een analyse van de Video Advertising Bureau (VAB) toont aan dat tv-campagnes een significante toename in website- en appbezoek genereren
PINK en Onze Kapel lanceren campagne voor Museumkaart-app
De Museumkaart is voortaan ook digitaal beschikbaar. Na een test onder trouwe gebruikers kunnen nu alle museumbezoekers in Nederland hun kaart via een app gebruiken.
Draft Digital lanceert Whatsapp-community rond Cannes Lions
De pilot richt zich op professionals uit de creatieve, media- en datasector die zich willen verbinden tijdens het festival in juni.
VCR en NPO lanceren app Radioplayer Nederland
De Vereniging Commerciële Radio (VCR) en de Nederlandse Publieke Omroep hebben samen met Radioplayer Worldwide de Nederlandse versie van de Radioplayer-app gelanceerd
SuperRebel ontwikkelt activatiecampagne voor Rijnmondveilig
Creatief bureau SuperRebel heeft in samenwerking met Rijnmondveilig een activatiecampagne ontwikkeld voor de lancering van een veiligheidsapp
Acht goede doelen werken samen in donatieplatform
Gebruikers bepalen zelf wanneer, hoe vaak en aan welke organisaties ze geven, en kunnen dit eenvoudig aanpassen via de app.
NPO start website NPO Luister
De NPO heeft de website van NPO Luister geopend. De dienst die dé toegangsplek moet zijn voor alle audioproducten van de NPO, was sinds de start op 1 oktober 2020 alleen via een app op smartphones en tablets beschikbaar
Shell lanceert loyaliteitsprogramma Shell GO+
Shell vervangt het oude Miles & Me door loyaliteitsprogramma Shell GO+.
TikTok publiceert Trend Report 2025: What's Next
In 2024 hebben veel merken stappen gezet op TikTok—ze omarmden de diverse communities van het platform, verlegden creatieve grenzen, speelden in op culturele trends
DEPT creëert interactieve Squid Game-campagne voor Just Eat
Just Eat speelt in op de populariteit van Squid Game Season 2 met een campagne waarin eten centraal staat.
Craftmore lanceert 24toll: platform voor automatische tolbetaling A24
Met de opening van de A24 Blankenburg Tunnel – een verbinding tussen Rotterdam en het havengebied – introduceert Nederland automatisch tol betalen.
My Goodbye kiest voor Draft Digital
De digital marketing partner zal ondersteunen in het promoten van de My Goodbye-app aan het publiek via online kanalen.
DEPT vernieuwt digitale platformen van ARTIS
De dierentuin lanceert een vernieuwde website en app, waarmee bezoekers zowel online als offline een naadloze ervaring wordt geboden.
NPO, Talpa Network, RTL Nederland en DPG Media testen Jouw ID op eigen websites
NPO, Talpa Network, RTL Nederland en DPG Media zijn begonnen met een testversie van Jouw ID
TBWA en McDonald’s komen met adventscampagne Giveaway Island
McDonald’s en TBWA\NEBOKO lanceren in december Giveaway Island, de adventscampagne in de app van de fastfoodketen.
DEPT ontwikkelt verlanglijstjescampagne voor Bol
Met de boodschap De winkel van Sinterklaas helpt Bol.com kinderen en ouders bij het vinden van de perfecte cadeaus voor pakjesavond.
SuperRebel ontwikkelt RAMPZALIG-campagne Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond
Het doel van de campagne is om zoveel mogelijk mensen in de regio Rotterdam-Rijnmond de app te laten downloaden en hen bewust te maken van de altijd aanwezige mogelijkheid dat een ramp zich kan voordoen. De boodschap wordt op een eenvoudige, maar krachtige manier overgebracht, waarbij één enkel woord veel impact creëert.
ZIGT- Zomerkriebels: adverteren in datingapps
Adverteren op datingapps biedt kansen, maar er zijn ook enkele overwegingen rondom merkveiligheid.
Twitch introduceert vernieuwd app-design
Met deze update krijgt de app een geheel vernieuwd design, wat het voor kijkers makkelijker zal maken om content te ontdekken en bekijken
72andSunny en Feeld ontwikkelen campagne F*ck Around and Find Out
Ter gelegenheid van de campagne kleurde Feeld de Reguliersdwarsstraat groen van 16 tot 20 juli, om iedereen het groene licht te geven
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis