Lidl kiest voor GoSpooky als socialmediabureau

Lidl Nederland kiest voor haar social media activiteiten voor GoSpooky. De samenwerking is inmiddels begonnen met de lancering van Lidl's eigen TikTok-kanaal.

De samenwerking focust zich op de creatieve strategie, community en creator management, contentproductie en campagnes op alle social media kanalen. GoSpooky gaat samenwerken met de andere bureau's van Lidl: Alfred en Zigt. 

Laura Klaver, Head of Marketing Lidl: "We willen graag de interactie opzoeken met onze klanten, juist ook op de socials. Niet om te zenden, maar juist door goed te luisteren en van daaruit waarde te creëren voor onze community."

Pedram Shadbash, Commercial Director bij GoSpooky: “We zijn erg trots dat Lidl voor ons heeft gekozen. We hebben een ambitieus plan met elkaar waarbij communities, relevantie en innovatie centraal staan. Wij kijken ernaar uit om het potentieel op social met elkaar optimaal te benutten en verder te vergroten.”

www.gospooky.com

www.zigt.nl

www.alfred.nl

www.lidl.nl

Lees ook:

Lidl verlengt sponsoring UEFA Europa en Conference League

02-09-2025 | 16:00:47
De supermarktketen was in 2024/25 de meest zichtbare sponsor, blijkt uit cijfers van Nielsen Sports.

Lidl partner van UEFA Women’s EURO 2025

11-06-2025 | 11:41:00
Lidl is officieel partner van UEFA Women’s EURO 2025 en versterkt daarmee haar inzet voor diversiteit, inclusie en gezonde voeding.

Lidl pakt supplementenhype aan met groenteactie

02-06-2025 | 14:07:34
Nederlanders geven jaarlijks 1,6 miljard euro uit aan voedingssupplementen, terwijl de consumptie van groente en fruit achterblijft. Lidl wil daar verandering in brengen

Srdan Markov aangesteld als marketing directeur Lidl Nederland

23-04-2025 | 10:42:00
Lidl Nederland heeft Srdan Markov benoemd tot directeur inkoop en marketing.

Bruut wordt lead agency voor socials van Lidl Nederland

06-02-2025 | 09:30:00
Na samenwerkingen waarin Bruut met Lidl creatieve video-first campagnes creëerde, kiest Lidl nu officieel voor Bruut als hun social agency voor de twee grootste kanalen van de supermarkt: Instagram en Facebook.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg

15-09-2025 | 08:50:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch

[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager

15-09-2025 | 07:49:00
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.