
Laten we X, Insta en WhatsApp achter ons?
[De Boardroom] Miriam van der Heijden en Brian Hirman iO over social media, zzp'ers en AI-agents
De Boardroom is de business talkshow van Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert over actuele en urgente zaken uit de wereld van creativity, marketing en digital.
In deze aflevering praten ze met Miriam van der Heijden (Global CMO Randstad) en Brian Hirman (Group M&A Director/Partner iO) over onder meer:
* Laten we X, Insta en WhatsApp achter ons?
* Wat is de toekomst van creatieve zzp’ers?
* En: zijn AI-agents dé sleutel tot succes?
Beluister hier de vierde aflevering van De Boardroom:
Bekijk hier de vodcast:
Sterke groei van De Boardroom
De Boardroom heeft in korte tijd een groot publiek bereikt. Sinds de eerste opname in november heeft het programma al 170.000 maandelijkse views. Door de groeiende populariteit is de opnamefrequentie verhoogd naar twee afleveringen per maand. Korte fragmenten worden via social media gedeeld, wat het bereik verder vergroot via platforms als LinkedIn (2000+ volgers), Spotify, Apple Podcasts, Podimo en YouTube.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Print, podcasts en puzzels populairder in vakantietijd
Marketing Report en New Business Radio live vanuit Cannes
Ruben Wollerich: Brandgang verbindt data, creatie en tech
Robert Essenstam: De Bonk is dé prijs van Brabant
Coca-Cola: Digital én live activeren met Megawatt
Gepubliceerd door: Laura Heerlien