L’AGENCY start New Faces voor jonge content creators

L’AGENCY uit Amsterdam breidt haar dienstverlening uit met de introductie van New Faces, een tak die zich richt op talent- en projectmanagement voor jonge content creators. Met deze stap wil het bureau een professionele basis bieden aan een nieuwe generatie makers.

Nieuwe dienst voor begeleiding van content creators

Met New Faces richt L’AGENCY zich op het begeleiden van creatieve talenten die behoefte hebben aan ondersteuning bij zowel de creatieve als zakelijke aspecten van hun carrière. Het bureau biedt onder meer strategische begeleiding, projectmanagement en de ontwikkeling van samenwerkingen met merken en platforms.

Eerste talenten sluiten zich aan bij L’AGENCY

De eerste makers die zich bij New Faces aansluiten zijn Annemarijn van der Kolk, Mende Reith, Naomi Kreijkes, Lieske Brinkhuis, Loet van der Straten en Noah Tenzin.

Onderdeel van bredere positionering

De lancering van New Faces is onderdeel van een bredere positionering onder de naam L’AGENCY LEADS. Met deze aanpak benadrukt het bureau haar rol in de begeleiding van makers, merken, events en producties op het gebied van creatie, strategie en content. L’AGENCY bouwt voort op ervaring binnen de lifestyle-, mode- en beautysector en richt zich op de ontwikkeling van het medialandschap.

Anna van Loenhout, Talent Director L’AGENCY: "De drive waarmee deze creators hun carrière starten is enorm inspirerend. Ze grijpen elke kans met volle overtuiging aan. Het is geweldig om daar deel van uit te maken en samen te bouwen aan sterke kanalen en succes op lange termijn."

Lena Sommerdijk, Founder & CEO: "Met de lancering van L’AGENCY New Faces willen we nieuw talent op een betrokken en strategische manier begeleiden vanaf het allereerste begin. We geloven in de kracht van vroeg scouten. Niet alleen om potentie te herkennen, maar om die ook duurzaam te ontwikkelen. Het is onze missie om deze nieuwe generatie een solide basis te geven binnen een snel veranderende industrie."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Omnicom Media Nederland: wijzigingen op komst

17-12-2025 | 11:01:00
Omnicom Media Nederland zal de komende tijd nog een aantal wijzigingen aankondigen op het vlak van onder meer de organisatie en huisvesting. Ondertussen heeft Onno Seelen (Chief Commercial Officer van het voormalige Omnicom Media Group NL) het bedrijf verlaten

Edward Knol: Het onderscheid van Initiative zit in de mensen

17-12-2025 | 10:19:29
Sinds zijn start als Managing Director bij Initiative kijkt Edward Knol met frisse blik naar het bureau en de rol die het speelt in het medialandschap.

Annabelle Klop: Waarom het merk weer centraal moet staan

17-12-2025 | 10:00:00
Ze spraken over de internationale positie van Serviceplan, het ondernemerschap binnen het netwerk en de ambities om in Nederland verder te groeien.

WPP Media koppelt YouTube Creator Insights aan eigen tools

12-12-2025 | 12:06:00
Met deze stap wil het mediabedrijf meer transparantie, precisie en schaal brengen in creator-gedreven marketing voor internationale merken.

[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026

12-12-2025 | 12:00:24
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.

Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour

18-12-2025 | 10:14:10
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026

LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini

18-12-2025 | 09:40:00
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.

Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker

18-12-2025 | 00:00:00
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.