Kompas Publishing neemt meerderheidsbelang in Hi Label

Kompas Publishing heeft met de Hi Label-merken een complementair portfolio van sterke merken aan zich verbonden. Met de integratie van Hi Label, inclusief merken als MAN MAN, FEM FEM en Girlscene, bundelt Kompas de kennis en krachten om de platformen nog verder te laten groeien en zet het stappen in het heren- en vrouwensegment wat betreft lifestyle.

Uitbreiding naar een breder lifestyle portfolio

Een van de belangrijkste doelstellingen van de overname is het uitbreiden van de branded content mogelijkheden. 

Aart Wallet, eigenaar van Kompas Publishing: "Met de integratie van Hi Label zorgen we voor een stevige verbreding en vliegwiel van ons bereik in Nederland. Wij zijn hiermee in staat om ruim 80 procent van alle Nederlanders te bereiken middels zowel branding als performance campagnes. De focus van Kompas zal uitgaan naar het verbinden van de verschillende merken en het overkoepelend aanbieden van branded content, display en video proposities."

Joris van Velzen, eigenaar van Hi Label, blijft betrokken als aandeelhouder en werkzaam voor Hi Label. Joris van Velzen: "Het is tijd voor een mooie stap en een nieuwe uitdaging. Na negen jaar geleden aan de wieg te hebben gestaan van MAN MAN is Hi Label uitgegroeid tot een mooi portfolio bedrijf in het lifestyle segment. Het is nu het juiste moment voor een nieuwe stap waarbij we nieuwe energie, creativiteit en ideeën toevoegen aan onze merken."

www.kompaspublishing.nl

www.hilabel.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Paramount Skydance bereidt overnamebod voor op Warner Bros. Discovery

12-09-2025 | 12:18:00
Paramount Skydance zou een overnamebod voorbereiden om Warner Bros. Discovery over te nemen.

Flowbox versterkt Europese positie met overname Dreaminfluence

04-09-2025 | 10:55:00
Met de integratie bedient Flowbox meer dan 1.000 merken in Europa en groeit het naar een jaarlijkse omzet van bijna 9 miljoen euro.

VDS Publishers neemt belang in Planet Nine Media

01-09-2025 | 06:56:00
Planet Nine Media werd opgericht in 2020 en ontwikkelde zich sindsdien tot een onafhankelijke softwarepartij met eigen ad-publishing en header bidding-technologie

Dentsu overweegt verkoop internationale tak

29-08-2025 | 17:35:00
De Japanse reclamegroep Dentsu is zich aan het oriënteren op de verkoop van de niet-Japanse activiteiten. Daarmee zou een einde komen aan de ambitie om te concurreren met de andere grote spelers als Omnicom/IPG, WPP, Publicis en Havas.

Omnicom krijgt obligatiehouders mee in overname Interpublic Group

26-08-2025 | 14:10:00
Met het aanbod kan Omnicom tot 2,95 miljard dollar aan bestaande schuld van Interpublic Group vervangen door nieuwe Omnicom senior notes en contanten.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam

12-09-2025 | 11:01:00
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.

Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst

12-09-2025 | 08:48:43
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter

12-09-2025 | 07:43:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.