KLM introduceert Airbus A321neo met Fake Out-of-Home (FOOH)-campagne

KLM introduceert een innovatieve campagne met de digitale marketingstrategie: Fake Out-of-Home (FOOH). Deze innovatieve techniek gebruikt computer gegenereerde beelden die de illusie van echte buitenreclame creëren. 

In de campagne rijdt de Airbus A321neo van KLM door een bollenveld, met ingeklapte vleugels en een grote strik eromheen. Dit beeld lijkt op het eerste gezicht echt maar is volledig gefabriceerd met behulp van computer-generated imagery (CGI). De campagne met Fake Out-of-Home (FOOH) technologie is te zien op verschillende sociale mediaplatforms

Fake out-of-home-advertenties zijn ontworpen om eruit te zien als traditionele out-of-home-reclame, zoals billboards, posters of publieke stunts. Voor deze campagne werkt KLM samen met Orthodoxx, een gerenommeerde 3D-designstudio in Amsterdam, gespecialiseerd in CGI-campagnes.  

De echte Airbus A321neo wordt in augustus verwacht en gaat in september naar de eerste bestemmingen vliegen.

www.klm.com

www.orthodoxx.xyz

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:  


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.